Skocz do zawartości

Peugeot 508 SW 2011 1,6eHdi


LORD VADER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.02.2022 o 20:19, grizzli napisał:

4 200 to taka możliwa, realna cena za komplet.

Ja nie powiedziałem że wszedłem w regenerację , przypuszczam taką możliwość gdyż jedyne co usłyszałem to cenę - 880/szt .

https://www.google.com/search?q=A2C59513556&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Przedział od 650 do 900 za nowy ... tylko po co wtryskowemu stare wtryski w ramach kaucji .

Jeszcze nie byłem , dziś brak czasu. Ale po przedstawieniu nowego kodowania i jego efektów zapytam o fakturę zakupu czy oryginalne opakowania.

W dniu 4.02.2022 o 15:08, jonaszko napisał:

Czyli padlina nie warta kasy I zachodu. Tak to jest jak za tuning bierze się kowal a młynarz po nim poprawia. Za chwilę dojdą do roboty zawory a moze i wypalone tłoki.

Dziewczynko , "ić" szukać kiślu i swojego basenu gdzie indziej . 

Griz , mógłbyś to coś stąd wyciąć ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, LORD VADER napisał:

Ja nie powiedziałem że wszedłem w regenerację , przypuszczam taką możliwość gdyż jedyne co usłyszałem to cenę - 880/szt .

https://www.google.com/search?q=A2C59513556&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Przedział od 650 do 900 za nowy ... tylko po co wtryskowemu stare wtryski w ramach kaucji .

Jeszcze nie byłem , dziś brak czasu. Ale po przedstawieniu nowego kodowania i jego efektów zapytam o fakturę zakupu czy oryginalne opakowania.

Niekoniecznie muszą być "nowe nowe". Istnieje coś takiego, jak regeneracja fabryczna robiona przez producenta w celu zminimalizowania kosztów. Wtedy oddaje się stare i wykorzystują z nich elementy, które się nie zużywają, czyli np. obudowy. W zasadzie część jest jest wtedy pełnowartościowa, ale z doświadczenia wiem, że tu też robią wajchę i regeneracja jest fabryczna, ale tylko na papierze. Choć część wygląda na nowiznę, bo widoczne elementy metalowe są odświeżane np. szkiełkowaniem bądz piaskowaniem miałkim piaskiem.

Oddaję np. do hurtowni maglownicę i kupuję "nową" po regeneracji fabrycznej, ale płacę kaucję. Jeśli się okaże, że maglownica nadaje się do regeneracji, kaucję zwracają, jeśli nie, przepada.

A ponieważ, żeby stwierdzić jej kondycję, muszą ją rozebrać w drobny mak, więc z reguły nie mam możliwości weryfikacji, czy nie rżną w chuja. Kwestia zaufania i dobrych relacji z hurtownią oraz relacji hurtowni z producentem. Choć jakbym się uparł, maglownica wróci pewnie w kartonie, ale i tak nie wiem, czy nie przycięli franciszka józefa i nie wrzucili do kartonu chłamu z innej.

A jak ją sam rozbiorę i poznaczę części, to mogę z niej ugotować zupę, bo jej już nie wezmą. Więc jak się nie obrócę, dupa jest z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...