Skocz do zawartości

Caberg levo-recenzja


Rekomendowane odpowiedzi

Caberg levo to stosunkowo nowy produkt firmy. Wcześniej jezdziłem 9 lat w modelu Sintesi i sprawował się dobrze, dlatego zdecydowałem się na tę samą markę i podobną półkę cenową. Do samego końca wszystkie mechanizmy działały bez zarzutu, choć całość była już zmęczona życiem. Jeśli dostałbym nową tapicerkę do niego w rozmiarze M, przywróciłbym go do życia, choć zdaję sobie sprawę, że ponoć tak długo kasku nie powinno się użytkować.

Caberg levo udało mi się kupić w zaprzyjaznionym sklepie za 1350 zł. I jest to pewnie cena do wynegocjowania wszędzie, a przynajmniej była na początku roku. Zdecydowałem się na kolor biały, choć kusił fluo. Ze  względu na bezpieczeństwo. Niestety, fluo ma tę wredną wadę, że z czasem płowieje, o czym dowiedziałem się na spotkaniu starej japonii, jako, że jeden z kolegów takowy posiadał i było to widać. Ten model jest cichszy niż sintesi i do 120-130 km/h akceptowalny, jeśli chodzi o hałas. Nie trzeba wspomagać się stoperami. Powyżej tej prędkości już tak różowo nie jest i stopery są wskazane. Ale w końcu to szczęka. Jest dobrze spasowany, nie świszczy, nie przecieka, a tapicerka sprawia wrażenie dobrej jakościowo. Wentylacja ok, ale tu wrażenia będą chyba bardziej subiektywne. Ma wizjer o dużym kącie, co z pewnością jest sporą zaletą. Do tego jest projektowany pod kątem okularników i jazda w okularach jest bardzo wygodna. No i homologacja na jazdę z otwartą szczęką. Może w Polsce jest to mniej istotne, ale zawsze. W stosunku do sintesi bardziej intuicyjne jest operowanie blendą, w sintesi trzeba było się do tego przyzwyczaić. Wszystkie mechanizmy działają dobrze i ich praca nie irytuje. Generalnie polecam, moim zdaniem dobry stosunek cena-jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile km w tym przejeździłeś? jak wygląda sprawa z "ubiciem" tapicerki? czy jeździłeś coś z otwartą szczęką? pytam bo np. w nolanach (N102/N91) mam/miałem problem z tym, że owady wpadały do uszu właśnie miejscami gdzie tapicerka była podcięta pod okulary. pinlock dobrze się trzyma?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, konrad1f napisał:

ile km w tym przejeździłeś? jak wygląda sprawa z "ubiciem" tapicerki? czy jeździłeś coś z otwartą szczęką? pytam bo np. w nolanach (N102/N91) mam/miałem problem z tym, że owady wpadały do uszu właśnie miejscami gdzie tapicerka była podcięta pod okulary. pinlock dobrze się trzyma?

Zrobiłem w tym kasku ok. 5 000 km. Na początku był ciasny, jak każdy nowy. Tapicerka uciskała trochę lewe ucho, ale po ok. 1 000 km ułożył się na głowie i jest ok. Więc trochę to trwało i zaczynałem się już irytować, że będę musiał tapicerkę w tym miejscu ugniatać ręcznie. Nie zauważyłem problemu z muchami, ale szczękę otwieram tylko w czasie jazdy z mniejszą prędkością w terenie zabudowanym. Pinlock trzyma się dobrze i dobrze spełnia swoje zadanie. Ale wszystko jest jeszcze nowe. Dobrze pasuje do tego kasku sena 30k, bo taki intercom mam założony, ale o nim napiszę w innym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...