Idaho Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Jeśli membranaa w kraniku podciśnieniowym jest przebita, to paliwo leci przez wężyk do jednego kolektora dolotowego, pomijając gaźniki. Kranik podciśnieniowy bardzo łatw sprawdzić. Otwórz kranik na ON, załóż na króciec od podciśnienia, wężyk wsadz do ust i zassij. Jeżeli paliow poleci z głownego króćca kranika to membranka działa, jeśli zasśesz paliwo do węzyka, to jest uszkodzony. Odpalaliście motocykl z butelki? To jest doby system aby sprawdzić czy problem nie leży po stronie baku i kranika. Ps. Zestawy naprawcze kranika można kupić w larssonie.Pss. Zapytaj się tego mechanika jak synchronizował ci gaźniki, z czego było zasysane paliwo podczas synchronizacji i czy wtedy niebylo problemów z praca silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_eM Opublikowano 2 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Co do membrany nie mam wątpliwości że jest przebita. Facet powiedział, że kranik może mi załatwić od jakiejś GPZety, bo to w sumie podobna sprawa, najwyżej się go przystosuje.A co do gaźników to zostały tylko przeczyszczone, a troche tam syfu było. Żadnych synchronizacji nie było bo koleś robił to u siebie w garażu i nie miał odpowiedniego sprzętu (facet nie zajmuje się mechaniką zawodowo, po prostu parę lat już w tym siedzi a nie mam nikogo innego).Odpalanie z butelki? Nawet nie wiem o co chodzi, ale mu zasugeruje. Niestety, wydaje się, że już nie pojeżdżę przed wiosną, bo dzisiaj znów wyjeżdżam, a jak wróce to śniegów się spodziewam. W każdym razie na nowy sezon, moto będzie jak nowe. Troche kasy pójdzie. Ciekawe kto z was ma taki koszt na 1 km jazdy jak ja :roll: ? Jak coś zrobię to napiszę znowu. Narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Jeśli tylko membrana jest uszkodzona, to po co wymieniać cały kranik? Kup membrane zamontuj i jazda. Odpalanie z butelki.... zaspępczy zbiornik z którego podawane jest paliwo do gaźników. Zaznacz klientowi, że jesli będzie to robil, to niech zatka przewód podciśnieniowy do kranika w przeciwnym razie sprzet będzie zasysał lewe powietrze. Twój sprzęt ma 4cylindry i 4 gaźniki o ile się niemyle. Aby sprzęt poprawnie (spokojnie i gładko) działał na wolnych obrotach potrzebna jest synchronizacja gaźników, a bez wakuometrów porządnie nikt tego nie zrobi. "Ciekawe kto z was ma taki koszt na 1 km jazdy jak ja icon_rolleyes.gif ?" Zdziwil byś się jakie koszty musialem ponieść aby doprowadzic swoją XJ do dobrego stanu, niestety tych pieniedzy i trudu nikt mi nie zwróci. Życie to nie bajka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Niestety frycowe płaci każdy początkujący.A tak na marginesie czy z bolącym zębem biegniesz do weterynarza? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.