EnduroMax Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Siema mam ważną sprawe kupilem olej i simmeringi do zawieszenie do simsona ale nie wiem jak to zrobić...no bo olej sie zlal dziurką w ladze przy górnej półce. No i dobra olej znalny...ale traz jak napelnic..no bo dziurką na górze raczej nie a simmering pod tym zabezpieczeniem od brudu za nic nie chce wyjśc...Słyszałem że tam jest jakaś taka sprężynka ale nie wiem jak ją wyjąc...help m(i) Please!!! To bardzo ważne Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Od dolu powinna byc sruba. Wykrec ja, wtedy te dwie czesci sie rozejda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 10 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Sprobawalem napelnić jak dziecko wsi i oczywiście rozwaliłem :]Tzn. bo nalałem ale wcale sie nie utwardziło a w dodatku niewiadomo czemu jeden bardziej sie zaglęmbia a drogi mniej. Wiec tak...jakby ktoś wpadł do mnie i mi to zrobił do dam tak na wache (coś kolo 30zł) bo domyslam sie że nie jest to potwornie skomplikowane tylko ja jestem takim mistrzem :D Jestem z wawy tel: 425-45-73 Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 niewiadomo czemu jeden bardziej sie zaglęmbia a drogi mniej. do obu trzeba nalac taka sama ilosc oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 W każdym amortyzatorze ma być 36ml oleju hydraulicznego HLP** ** Wstaw odpowiednią liczbę bo sam zapomniałem jaka ma być :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Kumpel ma podobny problem. Wie jak można zlać olej... ale jak wlac nowy?? nie ma żadnych śróbek do wlewu... Jak wy to robicie?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Czesc! Ja zrobilem tak:1.Stawiamy na centralce i obciazamy tyl, np. wiaderko na kanape2.Odkrecamy kolo przednie3.lapiemy za dolna czesc lagi i krecimy w lewo(? - nie pamietam :-D) - w ten sposob "odkrecimy" sprezyne od takiego "gwintu"4. Laga dzieli sie na dwie czesci, ale polaczone pretem (to jego srubki sa pod spodem)5. Ja zrobilem tak: wyciagnelem pierscien zabezpieczajacy (wew. za pomoca przerobionych nozyczek) i wyciagamy dolna czesc lagi (jesli sprezyna odkrecila sie u gory (gorny "gwint) to dolna czesc lagi bedzie wraz z nia, jesli od dolnego to bedzie bez niej.6. pret wystajacy z dolnej czesci lagi ma na koncu wlasnie taki "gwint" na sprezyne - nim regulujemy napiecie sprezyn.7. wylewamy szajs z lagi (dona czesc) i zalewamy swiezutki plyn ( wszedzie podana jest warosc 36 ml ale ja zalalem okolo 100 bo: przy 36ml NIE MA tlumienia a jest tylko sprezystosc lag, (tzw. zasada poduszki hydraulicznej :-P ) Jak zalalem 100 to nie mam wyciekow, a i zawieszenie tlumi, a nie odbija.8. skladamy spowrotem :-D nie zaponmij po zalozeniy pierscienia zab. o wkreceniu lagi (sprezyny) PS. jak miales w ladze olej silnikowy ( ja tak mialem - jakis ...... to robil....) to mozesz uzyc nitro do rozpuszczenia i wyczysczenia, jak masz rozlozona lage to zmien simmering, jesli nie masz takich gum-harmonijek to kup i zaloz - to przedluzy zywotnosc i szcelnosc lag. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chartman Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Strasznie komplikujecie sprawę.Wystarczy przeczesz odkręcić tylko 2 śruby M8!Zdejmujemy koło, i odkręcamy 2 śruby M 8 na górze lagi, (to te, które przechodzą przez górną półkę), a następnie pociągamy za goleń amortyzatora, która po prostu wychodzi w dół!Wystarczy wlać olej i skręcić. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 rozkrec wszystko ma czynniki pierwsze i umyj zobaczysz czy spreżyny so cale na nih zbiera sie kupa brudu a przy okazi zobaczysz jak to jes zbudowane .A motuj odwrotnie tzn. poskladaj pret ze spreżynom wkrec w dolnom goleń konieczna płaska podkładka od spodu zapobiega wyciekom oleju lac olej ile tsza i wtedy wkrec golen ze spreżynom w gurnom lage lekko do oporu doly ustaw odpowiednio do bebna i gotowe :mrgreen: pozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz_ Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 Odnośnie tego, że jedna laga wchodzi ci głębiej to mogła sie sprężyna odkręcić lub pęknąć (ja tak mialem). A co do sposobu to może przeczytaj sobie artykół Pawła Boruty http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1976940.html Ja gdy to robiłem u siebie to wszystko rozłożylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.