mateuszs Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Mam pytanko do właściecieli CZ350... mianowicie kupiłem nie dawno takie cudo.. ale zainteresowało mnie umiejscowienie numerów silnika.. nie są w tym miejscu co seryjnie w sprzetach tych klasycznych widać czyli na lewej połówce silnika.... najleprzee jest to że gołym okiem widać że nie był szlifowany- tylko nie ma tego tego mumeru na tym miejscu.. jest w innym - czy u was też tak jest... czy będe miał problem z rejestracją którą planuje na wiosne ? --------------------CZ350 '83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 A w ktorym miejscu sa u Ciebie ?Ja mam 3 silniki do cz 350 i wszystkie maja numry na lewym karterze kolo gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszs Opublikowano 9 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 na lewym karterze kolo gaznika no właśnie, a moja cz ma nie na lewym karterze tylko całkiem po lewej stronie w zasadzie tuż na uchwycie silnika, tym co go do ramy na śruby kręcimy... jestem troche podłamany bo nie wiem czy okręgówkę to przejdzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 jestem troche podłamany bo nie wiem czy okręgówkę to przejdzie....E tam - powiesz, ze tak bylo i raczej bez problemu przejdzie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszs Opublikowano 9 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 No tak powiedzieć (kłócić sie zawsze) mogę, ale co jak nie przejdzie.... to co mi zostanie.. dać w łapę znajomemu by z samym dowodem rejestracyjnym poszedł do znajomych w st. kontr....? Słyszałem że można gdzieś nabić numery na karter, z tym śmiesznym "kwiatkiem" zabezpieczającym i to całkiem na legalu ale nie wiem gdzie to można zrobić i za ile.... ewentualnie te stare sie zeszlifuje i nie będzie śladu że było coś kombinu-kombinare :D mam od czesi stary dowód, podobno - no nie podobno ale teraz te nowe to nie pisze na nich numerów silnika... to może pójść na żywioł i nic z tego nie robić ? tak jak pisze w opisie na dole.. to stara czesi i może oni w tym rozniku tak nabijali.. a moze to widzimisie jakiegoś czecha :D.. mniejsza z tym czeka mnie remont generalny i powrót do czasów jeżdzenia tej maszyny... to jest mój uwaga pierwszy silnikowy jednoślad i sam nie wiem czy sobie poradze z tym całym remontem... ale cóz zima przed nami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 mam od czesi stary dowód, podobno - no nie podobno ale teraz te nowe to nie pisze na nich numerów silnika... to może pójść na żywioł i nic z tego nie robić ? Jak moglem o tym zapomniec :D Debil ze mnie :D Od 1 pazdziernika b.r. juz nie ma numeru silnika w dowodach wiec problem chyba rozwiazany :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Cześć. Ja też mam CZ350 z rejestracja miałem tylko problem odnosnie :1 dopuszczalnej masy całkowitej "315". 2 najwiekszy dopuszczalny nacisk osi " 2". to tyle problemow. Jeżeli chodzi o numery to do takich sprzetow sie nieczepiaja, grunt to zeby numery ramy zgrywały sie z nr silnika i dowodem rej. Tak jak pisał kolega od 1 pazdziernika nr silnika nie sa w dowodzie, wiec jak chcesz to mozesz go wymieniac wymieniac i wymieniac........... Ja do swojej Cesi bede wstawiał silnik z TS350 12V bo cezetowski silnik 6V mnie juz wkurza a remoncik mu sie szykuje 84rok i nominał jeszcze :mrgreen: taniej wyjdzie kupic nowy. Pozdrawiam i życze miłej pracy przy motorku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Ja do swojej Cesi bede wstawiał silnik z TS350 12V bo cezetowski silnik 6V mnie juz wkurzaPOszukaj silnika od cz 350 12 V - najdoskonalszy pod wzgledem wad (w sensie, ze nie ma jakichs szczegolnych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszs Opublikowano 15 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 odnosnie :1 dopuszczalnej masy całkowitej "315". 2 najwiekszy dopuszczalny nacisk osi " 2". Mazda82 > czy możesz rozwinąć te problemy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 Mateusz!!!daruj sobie!!!! niew iem czy slyszalems ale wprowadzono nowe dowody rejestracyjne i w niech NIE MA NUMERU silnika!! - ew. sprawdz to ale na 95% nie ma tam tych numerow!! bo silnik sobie zmieniac mozesz :buttrock: wiec poprostu idziesz i rejestrojesz swoja czesie niezaleznie od tego gdzie ma numery :Pa co do przegladu to popytaj gdzie jest jakis luzacki koles i juz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 315 to kilogramy czyli kierowca pasazer i bagaz. nacisk na os 2 to nie wiem nikt nie wie ;) ale jak to jest w starym dowodzie to problem z glowy. ja mialem dowod (stary)wypisany dlugopisem wiec sam wpisalem te dane :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.