Gość Rysiek24 Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 witam jak i o ile przyciac kanaly w cylindrze aby nie rozwalo mi pierscieni i tloka wiem ze jest to konieczne po szlifie ja jestem smuszony zrobic 3 szlif po podczas 2 nie przycinalem kanalow i wlasnie rozwalilo mi tlok po ok 5 tys km :) :D :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Jeśli robiłeś szlif w dobrym zakładzie to powinni zadbac o fazowanie okien cylindrowych... a jeśli zapomnieli to musi to sam zrobić...ja do tego celu używałem pilinków tzw. iglaków..a jesli chodzi o ile je przyciac to sam musisz to określić....proponuje piłowac i co jakiś czas przejeżdzać palcem.. wtedy poczujesz czy krawedz okna zaczepia o palca czy nie...jeśli nie zaczepia to prawdopodobnie styknie..ja tak właśnie robiłem i jak narazie wszytsko gites więc patent sie sprawdza: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Pamiętaj jeszcze o tym zukosowaniu okien. Bez nich może ci wyrwać pierścienie w raz z kawałkiem tłoka. Fazy można wykonać zwykłym pilnikiem. Powinny mieć wysokość około 1-2 mm i pochylenie około 2 stopnie.wiedza Pipcyka nie zna granic :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 ale rozumiem ze chodzi o wszystkie kanaly ??? czy tylko wylotowe ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 ssącego nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 ale nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 13 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2004 qrde, kto wam robi szlify?? ja mam takiego magika kolo siebie, ze zrobil mi juz z kilkadziesiat szlifow i nigdy, absolutnie nigdy, nie musialem nic po nim poprawiac... dodam, ze bieze za szlif od mz okolo 50 zeta, a za jawe okolo 40/ garnek, a sprzety ktore robilem lataja do dzisiaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 13 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2004 ja za szlif płaciłem 30zł i nic nie poprawiałem, przed odaniem cylindra zapytałem czy kanały mi terz obrobi i powiedział ze tak i jak narazie jest wszystko ok pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Czołem,ja dałem cylinder do szlifu i też miało być wszystko ok. Ale w czasie pracy silnika dochodziły metaliczne stuki z cylindra. Wszyscy stawiali na sworzeń, po 1000 km stuki były prawie tak głośne jak silnik. Nie wiedziałem co zrobić bo przecież wszystko było nowe (tłok, sworzeń itd) W końcu zdjąłem cylinder i sfazowałem okna- stuki odrazu mineły, co prawda teraz coś mi lekko "świergoli" ale różnica jest kolosalna. Teraz szukam źródła świergolenia :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.