Skocz do zawartości

Jaki smar do lag


Rekomendowane odpowiedzi

Ja uszczelniacze zmieniam razem z olejem, przy okazji sprawdzam stan panewek 🙂 Prawda jest tak że mam większe przeloty między wymianą uszczelniaczy od kiedy zacząłem je czyścić i smarować. Więc teoria teorią a praktyka praktyką 😉 W szosowym moto nawet bym nie pomyślałem o czyszczeniu uszczelniaczy przy każdym myciu, tak samo jak nie zmieniam w szosówce filtra powietrza po dniu jazdy. Enduro rządzi się swoimi prawami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w tych starych trupach ktorymi jezdze jest taki wynalazek pod tytulem oslony harmonijkowe na lagi i pod nimi uszczelniacze trzymaja sie jak zloto. Tez oczywiscie nie smaruje uszczelniaczy specjalnym smarem, ale lagi skladam i wowczas uszczelniacze zwilzam olejem. Mysle ze takie oslony w MX / Cross tez zdaja egzamin lepiej niz najlepszy smar do uszczelniaczy pylowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w zawieszeniu upside down harmonijek nie założysz, a skarpety zbiorą w siebie tyle syfy że imo robią więcej zła niż dobra, oczywiście wszystko zależy od terenu w którym się jeździ i od sposobu jazdy. 

 

Ja przedni zawias robię w zależności od intensywności jazdy, np teraz mam uszczelniacze ponad 2 lata i zamierzam zrobić wymianę oleju i uszczelniaczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...