NercoS Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 (edytowane) Witam, przy zmianie oleju w motocyklu (dokładnie Romet Division Fl 2017) okazało się że połowa gwintu jest uszkodzona i odleciała, dwie części zostały przyklejone klejem do metali i następnie wszystko nagwintowane na większą śrubę, ale gdy wlałem olej i następnego dnia wybrałem się na mały wyjazd w celu sprawdzenia czy wszystko jest dobrze zauważyłem, że kontrolka oleju zaświeca się po przejechaniu ok. 100m, na postoju po jakimś czasie gaśnie. Chciałbym powiedzieć że oleju jest wystarczająco dużo (prawie maximum), oraz, że nigdzie olej nie cieknie. Wie ktoś może co jest grane? Bo w tym momencie boję się, że przez jakąś głupotę zrobię większy problem. Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 4 Marca 2021 przez NercoS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Jak gwintowałeś to gdzie wióry szły? Albo czujnik ciśnienia do wymiany bo wiórem dostał albo... Jednak najpierw warto zmierzyć ciśnienie oleju w magistrali. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 najpierw to zobaczyć czujnik ciśnienia oleju bo one działają zero jeden aczkolwiek mało prawdopodobne żeby wiór go zablokował , nie klepie silnik ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.