F.I.P. Berek Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Pewnie Adam będzie wiedział "z czym to się je" 😉... Właśnie sobie kupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 21 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Jakiś czas temu trafiłem na takowy na marktplaats i ponieważ nie spotkałem się z tym wcześniej również szukałem informacji w necie... Więc więcej niż tam można wyczytać nie wiem. Aczkolwiek miałem cały czas ochotę bliżej się z tematem zapoznać i wczoraj trafiłem na ebayu. Zasada działania jak przy motylkowych gaźnikach z tym, że bez zwężki Venturiego i bez komory pływakowej. Procedura odpalania i (może przede wszystkim) gaszenia silnika szczegółowo określona... 😎 Jak dotrze to pooglądam i poczytam więcej co i jak - jakiś silnik JAPa może się dokupi... I jakiegoś retro racera się wymodzi... Bo na razie to taki zakup "na pałę". Jak poczta dostarczy to zrobię zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Chyba zeby na stale postawic w salonie. Z tego co czytalem nie jest to zbyt precyzyjne urzadzenie i paru scigantow mialo problem z pozarem motocykla bo zapomnieli zamknac kranik paliwa po zakonczeniu jazdy. Podobno dziala lepiej przy zastosowaniu odrebnej komory plywakowej stabilizujacej poziom paliwa i jakiejs popmpki paliwa dajacej stale cisnienie, ktore nie zmienia sie z zaleznosci od poziomu paliwa w gazniku. Raczej celowalbym w Amala GP dla takiego racera. Poza tym to sprzet scisle wyscigowy, wynalazca scigal sie na zuzlu i do tego zastosowania je skonstruowal. To tyle ile przeczytalem bo sam nigdy sie z tym nie spotkalem i nie probowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 21 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 (edytowane) Hehe - czytałem o pożarach - stąd uwaga o procedurach. O odrębnej komorze też było... Generalnie najlepiej do jazdy "full throttle, aczkolwiek wg dostępnych materiałów, nie tylko żużel i wyścigi... Ale zobaczymy - temat mnie zaciekawił tak, czy inaczej. Za dekorację też może robić, w razie czego... Kiedyś w aktywnych junakowskich czasach, drogą eksperymentalną wpadliśmy (kilku nas było) na koncept doprowadzenia do gaźnika czystego tlenu... Przygotowaną na ten cel butlę mam do tej pory 😎. Na szczęście w międzyczasie udało się pogłębić wiedzę (hahaha) o info, że jest to prosta droga do eksplozji, a tlen musi być połączony z azotem (N2O) aby możliwe było spalanie mieszanki... Edytowane 21 Października 2020 przez F.I.P. Berek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 Ktos na forum Nortona probowal zastosowac to do motocykla uzytkowego i polegl tyle wiem z moich czytanek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 23 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Zobaczymy. W tym momencie jedynie będę się cieszył z posiadania, bo i tak nie mam zestawu, do którego mógłbym to ustrojstwo założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 29 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Dźwignia sterowana linką dozuje dopływ paliwa i powietrza. Proporcje są ustalane przez regulację cięgła uchylającego "motylek"/przesłonę dla dopływu powietrza. To tak na oko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 29 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Tak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.