Skocz do zawartości

Gaźnik Keihin cvk305, Piaggio xevo 125ccm


Stemplowski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o poradę, ponieważ mam problem z gaźnikiem otóż miałem wspaniałego fachowca( ręce opadają) zaczął mi czyścic gaźnik i tak wyczyścił, że po założeniu jest problem. Przed odpaleniem wkręcałem śrube od mieszanki do końca i wykręciłem około 2,5 obrotu i odpaliłem rozgrzałem i na rozgrzanym delikatnie ustawiłem mieszanke gdzie są najwyższe średnio 2,5 do 2,7 obrotu. Teraz po wyczyszczeniu gaźnika wkręcam śrube od mieszanki do końca nie ma reakcji skuter nie gaśnie obroty nie spadają, a  jak wykręce do końca to wiadomo zgaśnie. Rozbierałem gaźnik zaglądałem w membrane, pływak jest w poziomie niby wszystko ok. Może ktoś mnie nakieruje gdzie szukać na co zwrócić uwage. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek zakup sobie puszke plynu do mycia czesci / gaznikow w spray"u, potem zdejmij gaznik ze skutera odkrecajac mocowanie linki gazu i ssania ( jesli jest ). Jezeli gaznik jst podcisnieniowy to po wyjeciu go i pzygotowaniu sobie czystego miejsca do demontazu odkrec sruby mocujace membrane podcisnienia z przpustnica i wyjmij calosc od gory gaznika. Odkrec sruby komoy plywakowej i zdejmij ja delikatnie starajac sie nie przerwac jej uszczelki.

Wygooglaj sobie swoj typ gaznika i sprawdz jego budowe. Zlokalizuj polozenie dyszy wolnych obrotow i wykrec ja. Wykrec rowniez srube regulacji mieszanki na wolnych ktora kreciles. Patrzac w miejsce z ktorego wyjales membrane z przepustnica czy widzisz w dnie gaznika male otworki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zaczne od dokładnego mycia, potem posprawdzam otwory i całą reszte dam znać.

Witam,

Jestem na etapie składania gaźnika po myciu tylko mam mały problem nie pamiętam jak szła kolejność śrub od mieszanki.Pierwsza sprężyna potem podkładka i na końcu oring

20201020_185433.jpg

Edytowane przez Stemplowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem na etapie składania gaźnika po myciu tylko mam mały problem nie pamiętam jak szła kolejność śruby od mieszanki.Pierwsza sprężyna potem podkładka i na końcu oring.

Złożyłem gaźnik ale coś musiałem robić nie tak bo nie odpala.Ma ktos manuala jak rozebrać i złożyć gaźnik keihin CVK 305 lub link.Dzięki

Edytowane przez Stemplowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo mnie w piatek i sobote na foum, a ty zbyt szybko wziales sie za skladanie gaznika, jeszcze przed sprawdzeniem czy uklad wolnych obrotow jest drozny. Tak ze jeszcze raz mozesz spokojnie rozlozyc wsystko a czesci i rzucic tu zdjecia korpusu, komory plywakowej od wewnatrz i drobnych czesci tez. pospiech glownie przydaje sie przy lapaniu much.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Gaźnik rozebrałem wyczyszczony płynem do gaźników i przedmuchany powietrzem. Zrobiłem zdjęcia wszystko wygląda dobrze, pływak sprawdziłem czy jest szczelny i czy jest w poziomie względem korpusu gaźnika, membrana również ogólnie ok.Popatrzcie na zdjęcia może ja czegoś nie zauważyłem.Dzięki20201029_083123.thumb.jpg.851cdb0318b1e5dcc143b2d0551ff5c2.jpgzięki

20201029_083133.jpg

20201029_083140.jpg

20201029_083423.jpg

20201029_083436.jpg

20201029_083749.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba by sprawdzic w serwisowce do tego skutera jesli jest dostepna na necie.

W kazdym razie sprawdzasz to w pozycji gaznika "bocznej", tak zeby plywak dotykal iglicy zaworka a nie lezal na nim. Do tego sprawdz czy patrzac od gory na gaznik przez miejsce ktore jest zakryte normalnie przez membrane widzisz 2 lub wiecej b. malych otworkow na dnie gaznika?

Jesli tak to musisz umiescowic dysze wolnych obrotow tego gaznika ( powinna byc obok dyszy glownej ktora widzimy na drugim zdjeciu ), stwoerdzic czy jest ona zamknieta zaslepka czy otwarta. Jesli otwarta, to przytkac ja palcem i korzystajac z plynu czyszczacego w spray'u prysnac w otwor z ktorego wyjales srube regulacji mieszanki na wolnych obrotach jednoczesnie obserwujac to dno gaznika z otworkami. Jesli nic nie jest zatkane w ukladzie wolnych to poiwinienes z otworkow uzyskac chmurki rozpylonego plynu. Zrob i napisz czy to sie udalo.

Aha jesli dysza wolnych jest zaslepiona od dolu to nie musisz jej zaslepiac palcem. Drugim krokiem czyszczacym jest strzal plynu przez dysze wolnych zaslepiajac otwor po srubie regulacyjnej. Jesli chodzi o srube to tak za sprezyna musi byc podkladka a dopiero na niej oring, bo w przeciwnym przypadku sprezyna zalatwi oring.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Macie racje odnośnie ustawienia pływaka był źle ustawiony.Położyłem go na boku i docisnąłem bardzo lekko i nie był równolegle do korpusu gaźnika. Odgiąłem delikatnie blaszkę i ustawiłem pływak równolegle do korpusu.Teraz po lekkim dociśnięciu pływaka do iglicy jest równolegle. Byłem jeszcze w serwisie i powiedzieli mi że trzeba poszukać w serwisówce odległość pływaka od korpusu i sprawdzenie ilości benzyny w komorze pływakowej przez spuszczenie benzyny przez dolną śrubę gaźnika.20201030_150143.thumb.jpg.03c24a1ddeff44fa6d27e7cb0fa8f5cd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • jeszua zmienił(a) tytuł na Gaźnik Keihin cvk305, Piaggio xevo 125ccm

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...