MrBlackWhite Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Witajcie! Mam w planach zakup Yamahy drag star, pojemność 650 , niestety nie mogę znaleźć fajnego customa (bobbera) i myślałem żeby sam się za to zabrać... Chciałbym przerobić głównie błotnik z tyłu, ze standardowego na troszke inny (przykład na zdjęciu)... Z tego co wiem takich części się raczej nie kupi tylko trzeba je wykonać - tu jest moje GŁÓWNE pytanie, jak się za to zabrać? Nie mam kompletnie doświadczenia w tej kwestii i całkowicie nie wiem jak się za to zabrać, mam jedynie dużo chęci aby to zrobić... Kochani, pomożecie mi? Jak postawić w tym pierwsze kroki (stronki, kanały baaardzo mile widziane)...? Tak wiem pytanie może być głupie ale jestem jeleniem jeśli o to chodzi, dlatego pytam tych dla których to żadna nowość... Liczę na was 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Na dobrze zrobioną przeróbkę trzeba wydać sporo siana. Przebudowa oznacza tyle, że jedna zmiana ciągnie za sobą, a w zasadzie wymusza, następne zmiany. Tutaj raczej pomocy nie znajdziesz, wbijaj na bobber.pl Znajdziesz tam masę informacji a może nawet gotowy motocykl do przygarnięcia. Powodzenia. Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Jak na razie autor tematu zapytał tylko o dość banalną przeróbkę tylnego błotnika... Więc straszyć nie ma potrzeby. Tylny błotnik w customie 650 jest plastikowy - ciąć nie jest trudno, majątku nie kosztuje... Na zdjęciu wsporniki tylnego błotnika są nie orginalne - akcesoryjne lub dorabiane - nie wiem, szukaj w google... Możesz ciąć błotnik i zostawić wsporniki oryginalne. Gdyby się okazało, że aftermarket wsporników nie oferuje, a jednak chcesz je zmienić jest mnóstwo firm oferujących wycinanie CNC - aczkolwiek koszt może być spory. Kolejną kwestią (idąc w ślad za zmianami ze zdjęcia) jest przeniesienie tablicy i lampy stop/poz. - na aliexpres znajdziesz gotowych na kilogramy - jak ma być wyższa półka, to własny wzór i CNC jak wyżej. Ja dla siebie takie pierdóły robię ręcznie 🤪, ale nie polecam na początek. LouCypher którym jeżdżę to właśnie Drag Star custom 650. Kupiony z założeniem, że zero przeróbek, ale moja natura wzięła górę... Zmienione oświetlenie, kierownica i risery, błotniki, przebudowane siedzenia, forward controls Falcona, wydechy Roadburnera, hypercharger, moduł Dyna3000, sprzęgło Barnetta, kable Thundervolt, cewki Dynatek, krótsze lagi, szersze dorabiane półki, zacisk czterotłoczkowy od R6 + pływająca tarcza Brembo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrBlackWhite Opublikowano 16 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Hmmm jeśli mówisz, że nie ma co się bać... Postaram się ogarnąć te wsporniki. Z cięciem pokombinuje najwyżej z kuzynem, bo moje wyjdzie krzywo 😄 powie Ci, bardzo ładna sztuka 🙂 spodobała mi się kierownica, nadaje tego uroku... Cóż troszke zażegnałeś mój strach, po "odnowieniu" 125, przyjdzie pora na zakup 650, teraz już dużo luźniej podchodze do tego tematu 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Nie święci garnki lepią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.