RobsonT Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Witam Mam problem z kawasaki klr 600 Dmucha mi kompresja przez gaźnik. Rozrząd ustawiony niby według punktów robiłem teraz pełna kapitalke i robi tak samo jak przed Niby chodził ale zapierd....ala z powrotem przez gaźnik kompresja co może być? ktoś coś miał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Przestawiony rozrzad i zab pewnikiem przy ruchu tloka w gore zawor ssacy jeszcze nie zdazy sie zamknac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonT Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Własnie powiem ci że otwiera sie jak juz zaczyna schodzić. Boje sie że jest źle luz zaworowy ustawiony ale już tak miał jak go kupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Luz zaworowy nic do tego problemu nie ma, kolejnosc pracy silnika tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonT Opublikowano 16 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Właśnie sie okazało że źle sa ustawione zawory na szklankach i w tym miejscu dmucha. Dyskusje uważam za zamknieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 A co to znaczy? Jak mozna zle ustawic zawor "na szklance"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Podparte zawory ssące wychodzi na to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonT Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Za mały jest luz zaworowy i są otwarte częściowo. Musze dorobić mniejsza i każda zmierzyć szczelinomierzem. I oczywiście wymienić pod odpowiedni luz zaworowy. TEn luz zaworowy już był taki jak ja go kupiłem, wiec ktos albo pomylił płytki zaworowe albo ustawił na pałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 (edytowane) Po wypowiedzi widać, że dopiero zaczynasz zabawe z zaworami 🙂 Po pierwsze nikt się nie pomylił tylko daaawno tam nie zaglądał, a że w kawasaki luzy mają tendencje do zacieśniania to w końcu luzy znikły i zawory się podparły. Po drugie jestem ciekawy jak chcesz "dorobic" płytki? Gotowe pod wymiar są po mniej niż 8zl za sztukę więc szkoda zabawy 🙂 Ps. A jeśli ktoś jeździł aż do podparcia to zawory juz mogą nie trzymac, bo są nadpalone... Takze nie wygląda to dobrze... Edytowane 20 Lipca 2020 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Na szczescie to tylko 4 zawory i 4 plytki regulacyjne. Musze przyznac ze nie wpadlem na to ze ktos do tego dopuscil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonT Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2020 witam. A po co mam kupywać nowe i nie po 8 tylko o 15zł. Mam zrobione za darmo. Ktoś na pałe ustawiał albo włożył bo na ssacym 0.30 zjechałem. Motor jest po kapitalce i gniazda nie sa wypalone. Zamykaja sie idealnie. Tylko napewnoo jak sie robi przeszczep z 3 silników z jednej skrzynki to napewno ktos się pomylił Kupiłem 2.00 i zmierzyłem dopiero. Dodałem tylko zapytanie. żeby być pewnym ale sam jednak dałem rade to ogarnać. Teraz kompresja jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2020 No to gratulacje. Radze sprawdzic po jakims czasie czy nic sie znowu nie dzieje, tzn sprawdzic luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonT Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 No spoko. Kompresja na pewno jest bo mi 7,5 bara wydmuchał na dekompresatorze. A PYTANKO MAM. Co do rozrusznika i napędu. Dlaczego zaraz za rozrusznikiem dzielona jest zębatka, nie połączona na sztywno bo mi w tym miejscu kreci rozrusznik i nie przerzuca tłoka. Jest to jakieś sprzegiełko zabezpieczające? Pierwsza zębatka podwujna zaraz za rozrzusznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.