worldwide Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 Jestem posiadaczem KTM DUKE 125 2016r. Przebieg około 12k. Na dzisiejszej przjażdżce chwilę po wyjechaniu i osiągnięciu prędkości ok. 40 km/h na wyświetlaczu pojawił się komunikat "low oil pressure (nie ruszyłem z pełnej p...dy tylko normalnie odpaliłem moto pod domem i czekałem aż sie zagrzeje). Zatrzymałem się, wyłaczyłem moto, komunikat zniknął i pojawił sie znowu po osiągnięciu ok 40 km/h. Na szczęście byłem blisko domu więc powoli się dokulałem. Dałem mu odpocząć, sprawdziłem poziom oleju który był książkowy i po odczekaniu znowu pojechałem. Na początku małe prędkości wszystko ok, osiągnąłem te magiczne 40 km/h i znowu taki komunikat. Dodatkowo wydaje mi się, że silnik ma trochę inny dźwięk. Jestem laikiem dlatego proszę bez bicia. Od czego polecacie zacząć diagnostyke? Od wymiany oleju i filtra? Czy poziom zużycia filtra może mieć wpływ na ciśnienie oleju? Czy raczej zakładać, że to coś z czujnikiem ciśnienia oleju? Może ktoś miał podobną sytuację. W razie potrzeby dodam filmik z nagraną pracą silnika. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MłodyWilk22 Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 No żeby temat był jasny to trzeba wpiąć się manometrem i po prostu to ciśnienie zmierzyć tak jak nakazuje serwisówka. Zakup takiego mierniika z końcówkami i adapterami to w dzisiejszych czasach nie duży wydatek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demien duke Posted April 11, 2024 Share Posted April 11, 2024 Witam mam ten sam problem udało się naprawić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.