Skocz do zawartości

worldwide

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląskie

Osobiste

  • Motocykl
    Duke
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia worldwide

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jestem posiadaczem KTM DUKE 125 2016r. Przebieg około 12k. Na dzisiejszej przjażdżce chwilę po wyjechaniu i osiągnięciu prędkości ok. 40 km/h na wyświetlaczu pojawił się komunikat "low oil pressure (nie ruszyłem z pełnej p...dy tylko normalnie odpaliłem moto pod domem i czekałem aż sie zagrzeje). Zatrzymałem się, wyłaczyłem moto, komunikat zniknął i pojawił sie znowu po osiągnięciu ok 40 km/h. Na szczęście byłem blisko domu więc powoli się dokulałem. Dałem mu odpocząć, sprawdziłem poziom oleju który był książkowy i po odczekaniu znowu pojechałem. Na początku małe prędkości wszystko ok, osiągnąłem te magiczne 40 km/h i znowu taki komunikat. Dodatkowo wydaje mi się, że silnik ma trochę inny dźwięk. Jestem laikiem dlatego proszę bez bicia. Od czego polecacie zacząć diagnostyke? Od wymiany oleju i filtra? Czy poziom zużycia filtra może mieć wpływ na ciśnienie oleju? Czy raczej zakładać, że to coś z czujnikiem ciśnienia oleju? Może ktoś miał podobną sytuację. W razie potrzeby dodam filmik z nagraną pracą silnika. Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...