worldwide Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Jestem posiadaczem KTM DUKE 125 2016r. Przebieg około 12k. Na dzisiejszej przjażdżce chwilę po wyjechaniu i osiągnięciu prędkości ok. 40 km/h na wyświetlaczu pojawił się komunikat "low oil pressure (nie ruszyłem z pełnej p...dy tylko normalnie odpaliłem moto pod domem i czekałem aż sie zagrzeje). Zatrzymałem się, wyłaczyłem moto, komunikat zniknął i pojawił sie znowu po osiągnięciu ok 40 km/h. Na szczęście byłem blisko domu więc powoli się dokulałem. Dałem mu odpocząć, sprawdziłem poziom oleju który był książkowy i po odczekaniu znowu pojechałem. Na początku małe prędkości wszystko ok, osiągnąłem te magiczne 40 km/h i znowu taki komunikat. Dodatkowo wydaje mi się, że silnik ma trochę inny dźwięk. Jestem laikiem dlatego proszę bez bicia. Od czego polecacie zacząć diagnostyke? Od wymiany oleju i filtra? Czy poziom zużycia filtra może mieć wpływ na ciśnienie oleju? Czy raczej zakładać, że to coś z czujnikiem ciśnienia oleju? Może ktoś miał podobną sytuację. W razie potrzeby dodam filmik z nagraną pracą silnika. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 No żeby temat był jasny to trzeba wpiąć się manometrem i po prostu to ciśnienie zmierzyć tak jak nakazuje serwisówka. Zakup takiego mierniika z końcówkami i adapterami to w dzisiejszych czasach nie duży wydatek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demien duke Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Witam mam ten sam problem udało się naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.