m16 Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 WitamZ pewnych przyczyn czeka mnie calkowite zrywanie instalacji elektrycznej ikladzenie jej od nowa,w zwiasku z tym mam kilka pytan:Czy moge klasc elektryke wg. tego schematu:http://www.republika.pl/ts_350/schemat640.htmbo oryginalnego do cz 350 12 V nie moge nigdzie znalesc.Jakich kabli najlepiej uzyc ?Czy dla wlasnej wygody moge takie rzeczy jak np. przerywacz kierunkowskazowumocowac w dowolnym miejscu ?Czy do cz 350 jest sens zakladac elektroniczny przerywacz kierunkow? Boslyszalem, ze nie idzie go ustawic ?Co bedzie lepiej widoczne w sloneczny dzien - kontrolki na diodach czystandardowe ?Z gory dzieki za pomoc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Czy moge klasc elektryke wg. tego schematu:http://www.republika.pl/ts_350/schemat640.htm Ano mozesz. Ten sam alternator. Te same odbiorniki. Czy dla wlasnej wygody moge takie rzeczy jak np. przerywacz kierunkowskazowumocowac w dowolnym miejscu ? A niby czemu nie??? Oczywiście że możesz. Grunt to żebvy schemat połączeń pozostał ten sam. A to gdzie se to wsadzisz zalęzy wyłacznie od Ciebie. Najlepiej takie ustrojstwa pochować pod bakiem i siodłem. Czy do cz 350 jest sens zakladac elektroniczny przerywacz kierunkow? Boslyszalem, ze nie idzie go ustawic ? Ustawiać elektroniczny przerywacz kierunków?! Chyba o czymś nie wiem. Panie, zakładaj pan elektronika od malczana i ciesz sie kierunkami które nie zwiększają częstotliwości migania wraz ze wzrostem obrotów Co bedzie lepiej widoczne w sloneczny dzien - kontrolki na diodach czystandardowe ? Raczej diody, ale w takich "specjalnych" oprawkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 1 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Raczej diody, ale w takich "specjalnych" oprawkachMozesz to rozwinac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 z tym schematem uważaj bo z tego co pamiętam to chyba inacej siepodpian lampe tylną . Sprawde to i napisze dokładnie. A co do kabli. - najlepiej kupić "półtorówki" w kolorach jak na schemacie. - z tego co wiem będziesz miał problem ze znalezieniem tego w zielonej izolacji ale możesz go zastąpiż np zółtozielonym bo taki masowo produkujajako kabel do zerowania czy uziemienia - ja swoją instalacje kłade na kablach dedykowanych do instalacji od przyczepy. Była wiązka 7 przewodów we wspólnej izolacji (kolory jak trzeba bez zielonego) ale juz wiem że to zły patent bo np niebieskiego to potrzeba znacznei więcej niż szarego. powodzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 5 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 z tym schematem uważaj bo z tego co pamiętam to chyba inacej siepodpian lampe tylną . Sprawde to i napisze dokładnieBede wdzieczny :-)z tego co wiem będziesz miał problem ze znalezieniem tego w zielonej izolacji ale możesz go zastąpiż np zółtozielonym bo taki masowo produkujajako kabel do zerowania czy uziemienia Mam znajomego w hurtowni elektrycznej wiec raczej problmu nie ma (gadalem juz z nim) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 ... heh dobrze mieć takich znajomych :)... jeszcze nie wiem co z tymi kablami bo nei maiłęm do tego głowy dziś. Ale może dziśw nocy wpadnei Solo64S na Forum to costu napisze. on powinien pamiętaćco i jak :) pozdro...btw jak będe potrzebował kabelka to uderzam do Ciebie <lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2004 dzisaj niema problemow z kolorami kabli idziesz do hurtowni i kupujesz wiem bo czesto mi sie to zdarza co do przerywacza to elektronika sie nie ustawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 no nie wiem ja miałem spore problemy ze skompletowaniem kabli o odpowiednim kolorze i przekroju.... ale spoko że przynajmniej wam poszło lepiej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 No i solo wpadl...Zyclon ma racje..Na schemacie jest zle podpieta lampa stopu.Kable ida troszke inaczej wiec przypatrz sie ktory masz stop a ktore to pozycja i masa i odpowiednio zamien.W sumie wielkiej roznicy to nie robi oprocz tego ze zamiast stopu swiecilaby Ci sie pozycja i na odwrot.Takie pytanie bo nie wiem czy dobrze zrozumialem:to jest czeska z instalka na 12V?Bo jesli tak to rzeczywiscie schemat powinein pasic.Przerywacz nie powinien robic problemu.Jesli masz znajomego w hurtowni kabli to sproboj zalatwic tez sobie taki peszel jak daja do instalacji w autach (czarna karbowana rurka z rozcieciem wzdluz).Zyclon to zapodaje u siebie i przyznam ze efekt jest niezly.Kup tez mase konektorow (wiecej dzieczynek niz chlopczykow) i troche rurki termokurczliwej.Jak cos to pisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 no peszel rulez :D jak dopadniesz osłonke w hurtowni to daj znac. Ja biore od gościa z serwisu samochodowego (montuja gaz do aut) ale jest cholerny złodziej. a "chłopczyków" potrzeba może ze 6 w sumie... :D BTW ... Z pewnych przyczyn czeka mnie calkowite zrywanie instalacji elektrycznej i kladzenie jej od nowa, co to sapewne przyczyny... bo moje powody działania to poprostu spalenie / przetopienie izolacji w wielu miejschach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 10 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 co to sapewne przyczyny... Oto te przyczyny:http://www.m16.is.net.pl/cz1/photos/photo_13.htmlhttp://www.m16.is.net.pl/cz1/photos/photo_14.htmlhttp://www.m16.is.net.pl/cz1/photos/photo_17.htmlhttp://www.m16.is.net.pl/cz1/photos/photo_19.htmlhttp://www.m16.is.net.pl/cz1/photos/photo_21.htmlMam w cz osobna instalacje do h4 na przodzie, do halogenu (juz zdjety ale instalacja zostala), do kierunkow, a, ze tyl mam caly oswietlany na diodach (lampa, stop, dodatkowy stop i swiatla w kufrach) to od nich tez jest osobna instalacja, o podwiedlaniu silnika nie wspomne. Jest tam ogolnie taki burdel, ze nie mozna sie polapac co os czego a, ze robi zwarcie i pada aku to juz pelnia szczescia :-) Takie pytanie bo nie wiem czy dobrze zrozumialem:to jest czeska z instalka na 12V? Tak oryginalne 12 V i alternator :-) PS: U mnie lampa tylnia i tak jest przerobione (na LEDy i ma troche inne podpiecie) wiec bede to musial podpiac "po swojemu" :-) Co do instalacji to chce zrobic wg. schematu z ta roznica, ze do H4 dam dodatkowe przekazniki, i polozyc osobna instalacje od "bajrow" i powinno byc spoko :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 No tak mi sie jeszcze przypomnialo ze :jak robisz diody do kieronkow to albo dajesz dwie diody na osobno lewo i prawo albo robisz jakis ukad elektroniczny.Inaczej bedziesz mial awaryjne :lol: Druga rzcz to z tego co pamietam to stykki na laternatorze masa i DF ida na odwrot ale to taka mala roznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.