maly841 Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Witam mam do kupienia Suzuki GS500e 1980 w oryginalnym b.dobrym stanie . Co sądzicie o tym modelu jak z dostępnością czesci i awaryjnoscią . Motocykl bardzo mi sie podoba ale nawet nie wiem ile takie cudo moze byc warte . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Dostępność części do starej japonii jest taka, że skaczesz po zagranicznych eBay-ach czy innych serwisach ogłoszeniowych i szukasz szczęścia. Bardzo kiepsko. O częściach w salonie zapomnij, do sprzętów >20 lat jest ciężko cokolwiek dostać. Wiem coś o tym bo mam 30 letnią Hondę, w zeszłym roku np. przez 3 miesiące szukałem gum mocujących tylne kierunkowskazy, ustrzeliłem je dopiero jak ktoś wystawił na OLX całe z kierunkowskazami.e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly841 Opublikowano 2 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Troche sie napalilem . A w internecie niestety praktycznie zero informacji o tym modelu . Cena tez nie jest niska dlatego myslalem ze ktos sie wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 To zmniejszona wersja 4 cylindrowej 650, robiona na kraje gdzie 500 bylo tansze z powodow ubezpieczenia i podatkow. Nie sadze zeby kiedys bylo b.popularne, wiec z czesciami moga byc klopoty, tyle ze wiele z nich moze pasowac od 650. Nawet w dobrym stanie utrzymany motocykl ma juz rowne 40 lat, wiec roznych drobnych czesci moze potrzebowac tyle ze Suzuki GS sa pancernymi motocyklami dosc odpornymi na glupote wlascicieli. Jesli sie nie myle ten model ma wal na panewkach wiec przy zakupie warto sprawdzic cisnienie oleju. No i oczywiscoe reszte motocykla tez warto dokladnie sprawdzic, to ze ladnie wyglada wcale nie znaczy ze jest w dobrym stanie mechaniczno elektrycznym. Z czasem czesci gumowe i plastikowe ulegaja przeciez degradacji. Najbardziej podejrzany bedzie w nim system ladowania, ktory w starych Suzuki nie byl ani diobrze zaprojektowany ani najmocniejszy. Tak ze drugie wazne sprawdzenie to czy akumulator jest ladowany na pracujacym silniku. Jesli motocykl dlugo stal to rowniez podejrzane moga byc lozyska rolkowe tylnego wahacza, ktore po prostu rdzewieja. Uklad hamulcowy jak na dzisiejsze standarty jest ledwie wystarczajacy, specjalnie gdy polaczony z antynurkiem w przednim zawieszeniu. To chyba wszystko oprocz tego ze bedzie to motocykl dosc ciezki jak na niewielka produkowana moc, dla mnie o wielel lepszym wyborem bedzie pozniejsze 2 cylindrowe 500E, lzejsze ale w lepszej przestrzennej ramie i z podobna moca. O wiele mniej zachodu z gaznikami, glowica itd przy dwu cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.