Kuczek31 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 W WFM M06 paliwo pluje do filtra natomiast świeca jest sucha. Na pych strzela z okolic magneta, a z kopki wypluwa paliwo. Nagaru praktycznie zero na glowiczce, gaźnik wyczyszczony. Wfm stała około 10 lat bezczynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Pierścienie/tłok/uszczelniacze wału do sprawdzenia ew wymiany. Nie ma podciśnienia,które ma zassać mieszankę z gażnika i podać do komory spalania. W życiu tego motóra nie odpalisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczek31 Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Kompresja jest prawidłowa a tam gdzie łączy się gaźnik z cylindrem po przyłozenia palca czuć zaciąganie. Czy mogło by być ze nie zaciąga paliwa gdy uszkodzona jest uszczelka między króćcem gaźnika a cylindrem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Masz nieszczelnisc miedzy cylindrem a gaznikiem Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Oczywiście, bo zamiast zasysać mieszankę z gażnika to zasysa Ci lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczek31 Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 A jeszcze jedno pytanie czy do wymiany simeringow wału trzeba rozpołowić kartery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Ja zawsze rozpoławiam, raz ,że łatwiej będzie Ci wybić stare uszczelniacze,a dwa ,że dokładniej zamontujesz nowe/Wiadomo,że trzeba poświęcić więcej czasu i pracy,ale uważam,ze nie ma dróg na skróty,jeśli ma to być zrobione dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczek31 Opublikowano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 A jest jakiś sposób żeby zobaczyć czy te uszczelniacze są całe przed rozbieraniem słyszałem coś o zalaniu paliwem czy wtłoczeniu powietrza? Zobaczylem że jest pęknięta uszczelka pod cylindrem czy ona mogła by być powodem nie odpalania i nie zaciąga paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Tak samo możesz nalać ropy czy nafty i zobaczyć po czasie czy są jakieś wycieki na uszczelniaczach. Co do uszczelki- jeśli nie było dziury,tylko małe pęknięcie to raczej mało prawdopodobne,żeby to było przyczyną. Rozbierz ten silnik w mak,wymień wszystkie uszczelki ,zobacz jakie są luzy na korbie,tłoku,pierścieniach.Wymień łożysko sworznia profilaktycznie. Części do tego przecież są tanie jak barszcz,a jak zrobisz remont to będziesz miał pewność ,że silnik masz zrobiony na tip-top 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczek31 Opublikowano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Uszczelka pod cylindrem odrywa się w kawałkach i do tego jest taki czerwony proszek. A jak wsadza się tłok z pierścieniami w 2t? Zaciska się sam tłoczek z pierścieniami wpycha gora i wsadza się korbę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) 6 godzin temu, Kuczek31 napisał: Uszczelka pod cylindrem odrywa się w kawałkach i do tego jest taki czerwony proszek. A jak wsadza się tłok z pierścieniami w 2t? Zaciska się sam tłoczek z pierścieniami wpycha gora i wsadza się korbę? Jest do tego specjalna obejma,ale jeśli jej nie masz to da radę i bez niej. Montujesz najpierw tłoka na korbę,razem z łożyskiem i zabezpieczeniami,nastepnie montujesz cylinder, bardzo ważne jest żeby pierścienie były na swoim miejscu i "siadły" na zamkach. Montujesz cylinder(nie zapomnij o uszczelce) następnie uszczelka głowicy,głowica i skręcasz wszystko do kupy na krzyż odpowiednią siłą Na denku tłoka powinna być strzałka albo kropka i tym oznaczeniem ustaw tłoka zawsze w kierunku wydechu Ps. Przy montazu daj trochę oleju na gładz cylindra i na sworzeń korby Edytowane 6 Maja 2020 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Przed montarzem sprawdz czy wszystkie kanaly cylindra maja odpowiedni przelot, dopiero co byl tu ktos komu najwyrazniej mieszanka z komory korbowej nie przechodzila ponad tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczek31 Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Ściągnąłem Cylinder i tutaj pytanie do was na korbie nie ma luzu góra dół ale dosyć mocny luz jest na boki. Czy taki wał jest już do regeneracji/wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Ile mm na boki od pionu? Poza tym jak silnik bedzie rozbierany to warto wal zrobic zeby pozniej nie robic tego drugi raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczek31 Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Około 1.5 mm w jedną stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.