Dawid.W Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam. Posiadam taki problem z Yamahą Aerox 50. Kupiłem silnik ( cały kompletny typu gaźnik, filtr powietrza itp.) z 2014 roku z przebiegiem 14tys km. Nadszedł czas na pierwszą jazdę, skuter osiągnął prędkości około 53 (licznikowe). Za kilka godzin przejechałem się znowu i do 40km/h rozpędzał się normalnie A od tych 40km/h baaardzo szybko do 85km/h. Potem przez 2 dni cały czas 55 więcej nie. Dzisiaj Na zimnym skuter pochodził 20 sekund i ruszyłem odrazu z pełnej manety, skuter od 0 do 85 przyspieszał cały czas płynnie i bardzo szybko po około 300 miałem 85km/h lekko. Zwolniłem do 20 i znowu mogłem jechać tylko 50km/h. Dzisiaj cały dzień (25.04.20r.) Jedzie tylko te 50km/h.Nie wiem co mam robić. Najwyraźniej skuter ma moc żeby jechać te 80 Ale coś mu na to nie pozwala. Nie znam się na rzeczy. Wspomnę że silnik i napęd wszystko seria. Wydech tylko sportowy za około 400zł. Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli dałem złą kategorię lub coś jest nie tak z moim wpisem to Sory. Dzięki za pomoc. Edytowane 25 Kwietnia 2020 przez Dawid.W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Sprawdź kolor świecy bo możliwe, że ssanie się zacina w różnych położeniach. A jak się okaże, że świeca koloru kawy z mlekiem to zajrzyj pod pokrywę układu napędowego. Sprawdź stan talerzy na wariatorze czy nie mają wytartych progów, mają być gładkie. Rolki mają być czyste, miejsce po którym się przesuwają też musi być bez zabrudzeń. Jeśli rozpędzanie do 40 trwa wolno to masz wsadzone ciężkie rolki. Kup sobie najlepiej zestaw rolek o różnych wagach i metoda prób i błędów dobierz najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...