Skocz do zawartości

Yamaha Aerox 50 2014 rok. Brak mocy.


Dawid.W
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam taki problem z Yamahą Aerox 50. Kupiłem silnik ( cały kompletny typu gaźnik, filtr powietrza itp.)   z 2014 roku z przebiegiem 14tys km.  Nadszedł czas na pierwszą jazdę, skuter osiągnął prędkości około 53 (licznikowe). Za kilka godzin przejechałem się znowu i do 40km/h rozpędzał  się normalnie A od tych 40km/h baaardzo  szybko do 85km/h. Potem przez 2 dni cały czas 55 więcej  nie. Dzisiaj Na zimnym skuter pochodził 20 sekund i ruszyłem odrazu z pełnej manety, skuter od 0 do 85 przyspieszał  cały czas płynnie i bardzo szybko po około 300 miałem 85km/h lekko. Zwolniłem  do 20 i znowu mogłem jechać tylko 50km/h.  Dzisiaj cały dzień (25.04.20r.) Jedzie tylko te 50km/h.Nie wiem co mam robić. Najwyraźniej skuter ma moc żeby jechać te 80 Ale coś mu na to nie pozwala. Nie znam się  na rzeczy. Wspomnę że silnik i napęd wszystko seria. Wydech tylko sportowy za około 400zł. Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli dałem  złą kategorię lub coś jest nie tak z moim wpisem to Sory. Dzięki za pomoc. 

Edytowane przez Dawid.W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolor świecy bo możliwe, że ssanie się zacina w różnych położeniach.

A jak się okaże, że świeca koloru kawy z mlekiem to zajrzyj pod pokrywę układu napędowego. Sprawdź stan talerzy na wariatorze czy nie mają wytartych progów, mają być gładkie. Rolki mają być czyste, miejsce po którym się przesuwają też musi być bez zabrudzeń.

Jeśli rozpędzanie do 40 trwa wolno to masz wsadzone ciężkie rolki. Kup sobie najlepiej zestaw rolek o różnych wagach i metoda prób i błędów dobierz najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie