Matiaszek Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Witam. Mam problem z moją yamahą. Kiedy chcę ją odpalić z rana zimną nie mogę odpalić od kopa, na ssaniu i bez ssania. Z pychu odpala odrazu. Gdy się nagrzeje odpala ładnie od strzała, ale jak postoi chwilę i ostygnie znowu trzeba pchać. Wczoraj jak jechałem też mi przygasła na chwilę ale odpaliła jak zredukowałem bieg. Problem jest jeszcze jeden bo wczoraj zgasiłem ciepłą Yamahę na dosłownie 1 minutę i nie chciała odpalić z kopki, z pychu odpaliła. Czyściłem gaźnik i filtr powietrza, nic to nie dało. Problem pojawił się kiedy wyjąłęm gumkę z air boxa bo chciałem sprawdzić czy coś to da i założyłem spowrotem. Jest to Yamaha DT 80 lc2 53v 1992r. Jest odblokowana na zapłonie i ma nałożony dyfuzor i tłumik sportowy gianelli. Dodam jeszcze, że wcześniej nie było problemów i o każdej porze odpalała od kopa zimna ciepła, ssanie trzeba było zaciągnąć przy niskich temperaturach około 0°C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Jezeli ma ona akumulator to w jaki jest on stanie? Jezeli to zaplon CDI to wyglada na to ze kondensator popsuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiaszek Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 W dniu 25.04.2020 o 01:24, Adam M. napisał: Jezeli to zaplon CDI to wyglada na to ze kondensator popsuty. Tak, to zapłon CDI. Akumulator jest w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 W tym przypadku aku sluzy tylko do oswietlenia motocykla, a ty masz problem z modulen CDI a dokladniej z jego kondensatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiaszek Opublikowano 8 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Wracam do tematu po dłuższym czasie. Nie miałem czasu zaglądać w motor. Okazało się że ma słabą iskrę, jest za każdym kopnięciem. Bawiłem się ustawieniami gaźnika ale nic to nie dało cały czas ją zalewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiaszek Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Zmieniłem przewód, iskra jakby lepsza ale teraz to w ogóle pali tylko z pycha, brakuje jej trochę mocy i nie zalewa jej. Podejrzewam że coś z elektroniką, trochę dziwnie pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.