Siwy$$$$ Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Sorki jestem nowy w temacie kupiłem synowi crossa honda cr85 2003 rok i mam taki problem że praktycznie co tydzień zmieniamy swiece na nową ponieważ po jakims czasie Moto staje i się zalewa a jak przeczyszcze swiece to motor odpala ale jak go wkrecam to żeś gasnie po chwili i tak na okrągło swiece zalewa dodam że swiece kupuje za 30zl br10eg prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Skoro zalewa, to znaczy że dostaje za dużo paliwa. Układ zasilania paliwem (gaźnik plus wężyki, odpowietrzenia i tak dalej) do przeglądu. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Jak wyglada ta zalana swieca, czy jesli wutrzesz palcami elektrody i rozetrzesz miedzy palcami to sadza jest sucha czy sliska / oleista? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...