BenzoDetox Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Witam was bardzo serdecznie, Michał z tej strony. Posiadam motocykl Yamaha FZR600 1990r na zimnym odpala tylko na pych. Po odpaleniu pracuje równo i po zgaszeniu ponownie pali bez problemu z rozrusznika. Mechanik wyczyścił, poustawiał gaźnik ssanie ok, stwierdził brak kompresji. Mówi że zawory mogą być podparte albo koniec pierścieni(nie brała dużo oleju) mechanior motocyklowy nie ma na to czasu, szukam kogoś w okolicy Zamościa i Lublina kto dobrze zna się na temacie. Polecacie kogoś ?? Ja sam pracuje jako elektromechanik ale samochodowy, będę miał niedługo czas zająć się motocyklem, niestety z powodu pandemii 😞 Bardzo was proszę o jakieś wytłumaczenie tematu może jakieś schematy, sprawdzone sposoby uporania się z tą jednostką ? Z góry bardzo dziękuje za pomoc. Zdrówka i Miłego Dnia życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Witaj. A ten mechanik to jak stwierdził ten brak sprężania?Mierzył? Jakieś wartości podał?Po pierwsze, zmień mechanika, bo tego obsługa przerosła.Po drugie, podparcie zaworów to inaczej brak luzów spowodowany zużyciem grzybka lub gniazda zaworowego.Sytuacja, jeżeli jest prawdą, jest szkodliwa dla silnika, bo szybko degraduje głowicę.Serwis polega na ustawieniu właściwych luzów zaworów, zależnie od regulacji, albo śrubami albo płytkami regulacyjnymi.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenzoDetox Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) Dziękuję ślicznie za odp 🙂 jest na płytkach 😉 Czy krąży może gdzieś w internecie filmik jak ustawić na nowo rozrząd, gdzie znaki itd? Dziękuję ślicznie za odp 🙂 Już mam mniej więcej w głowie poukładane jak się do tego zabiorę. Zdejmę głowice pokrywę zaworów, zdejmę dekiel by kręcić grzechotką wał, ustawie gmp dla 1 i 4 cylindra, zmierzę przerwę szczelinomierzem miedzy krzywką a płytką, zapisze to sobie, ustawie gmp dla cylindra 2 i 3 zmierzę przerwę i zapisze. Jeśli nie ma przerw zdejmuje napinacz łańcucha rozrządu, sprawdzając na ile jest wyciągnięty, jeśli ponad 1/2 zmieniam łańcuch. Zdejmuje wałki, robię próbę olejową, jeśli trzyma olej wleje pewnie benzynę albo ropę co lepsze ? ,jeśli zawory trzymają składam wszystko ponownie tym razem bez płytek i znowu wszystko tak samo mierze tym razem miedzy krzywką a trzonkiem zaworów jeśli się da jeśli nie sprawdzę grubości starych płytek i będę jakoś celował jakie powinny być. Poskręcam wszystko na nowych płytkach i sprawdzę kilka razy kręcąc wałem pełen cykl pracy czy wszystko jest ok Gdzieś popełniłem błąd ? Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi, życzę 100lat bez remontu 😉 Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez BenzoDetox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Nie, natomiast ja bym rozebral zawory, sprawdzil i raczej na pewno wymienil uszczelniacze prowadnic zaworowych ( chyba ze ktos niedawno wymienial, ale w to watpie ), sprawdzil organoleptycznie luzy zaworow w prowadnicach, obejrzal o oczyscil same zawory, oczyscil komory spalania i gore tlokow z nagaru, przy okazji sprawdzil gore tulei cylindrow czy sa bez progu. Dawniej sie to nazywalo de carbonizing i robiono to dosc czesto.:) Bedzie ci do tego potrzebny przyrzad do rozpinania zaworow, ale moze ktos ( jakis warsztat w okolicy ) ma, pozyczy albo pozwoli zrobic to u nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.