cypek zg Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Witam, szykuje mi się zdejmowanie przedniego koła pasa napędu znajdującego się za sprzęgłem (wymiana simeringu za kołem na wałku skrzyni biegów). Długi klucz nasadowy 48 mm zrobiłem sobie samemu dospawywując krótką nasadkę przeciętą na pół do metalowej rury i można go założyć na elektryczny klucz udarowy który posiadam. Klucz zrobiłem samemu bo dostanie takiego fabrycznego to tylko ściąganie z amerykańskich stron i kosztuje tyle jakby był ze złota. Druga sprawa to potrzebne mi coś do zblokowania przedniego koła pasowego a taka blokada (załączam zdjęcie) też jest dostępna w sprzedaży na amerykańskich stronach ale koszt 170 dolarów plus przesyłka odechciewa roboty. Zna ktoś sposoby na zblokowanie tego tanim sposobem. A może odkręcanie tego na założonym pasku i naciśniętym tylnym hamulcu nie spowoduje rozciągnięcia pasa, udarowy klucz też zrobi swoje. Wysyła foto ze śrubą do odkręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 tutaj gościu nie używał blokady Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 29 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Pozostaje jeszcze kwestia jaki gwint jest na tej nakrętce bo na twoim filmiku jest prawy gwint ale już tutaj od 21:19 jest moment odkręcania i w tym modelu jest lewy gwint. Na tym filmiku jest nowszy Twin Cam z 2005 roku. Mój Twin Cam 88 jest z 2001 roku ale w środku wygląda tak samo z resztą w komentarzach zadałem pytanie o gwint i autor odpowiedział że u mnie też jest lewy, jak ktoś zdejmował koło to niech się wypowie. Ogólnie mylące jest to zabezpieczenie nakrętki trzymającej koło pasowe bo zabezpieczenie stosuje się jak koło obraca się w kierunku takim samym jak odkręca się nakrętka a tutaj Harley je zastosował mimo że mamy odwrotne kierunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 cypek zg - wszystko jest dobrze z tym zabezpieczeniem - nie mieszaj Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 FIS to znaczy że u mnie w modelu jest lewy gwint?? Na 99% jestem pewien że lewy ale możesz rozwiać moje drobne wątpliwości bo np. model Dyna tak jak na filmiku który dodał konrad1f jest prawy gwint. Harley mógł sobie darować kombinowanie z gwintami i dać jeden rodzaj we wszystkich modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) w serwisówce do dyny 2003 napisano że nakrętka pulleya jest z lewym gwintem 😉 edit: road king 2006 - tam też krzyczą, że lewy gwint i jeszcze screen z serwisówki do dyny 09r. - tu już jest prawy gwint Edytowane 30 Marca 2020 przez konrad1f dodanie grafiki Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekP Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 21 godzin temu, cypek zg napisał: FIS to znaczy że u mnie w modelu jest lewy gwint?? Na 99% jestem pewien że lewy ale możesz rozwiać moje drobne wątpliwości bo np. model Dyna tak jak na filmiku który dodał konrad1f jest prawy gwint. Harley mógł sobie darować kombinowanie z gwintami i dać jeden rodzaj we wszystkich modelach. Co jak co, ale to Harley zrobil dobrze. Mógł na przykład nie kombinowac z dwoma wałkami rozrzadu i robic tylko silniki z jednym wałkiem na przykład... a tak - mamy dwa gówna w historii firmy HD, trzecie się tworzy..... ale.... nie uprzedzajmy faktów. W temacie: W skrzyniach 5-cio biegowych gwint jest lewy, w 6-cio biegowych prawy. Jak jest prawy to Harley napisał to na nakretce oznaczeniem RH. Czyli jak na nich to nawet łopatologicznie i logicznie. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.