Jump to content

Suzuki gt 80 8-9k obrotów jałowych


Recommended Posts

Witam. Mam problem z moim Suzuki mianowicie zaraz po odpaleniu Moto wkręca się na 8-9k obrotów zarówno na ssaniu jak i bez. Odpala od 1-2 kopa, gaźnik jest nowy, linka nie jest zacięta. W gaźniku nic nie ruszałem. Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Prawdobodobnie musisz ruszyć śruby regulacyjne w tym gazniku,zarówno od skladu mieszanki ,jak i od obrotów biegu jałowego. Najpierw spróbuj tą drugą,a jeśli to nic nie da,daj mu więcej paliwa śrubą regulacyjną składu mieszanki,. Jeśli  obroty spadną, to przejedz kilka kilometrów, pożniej wykręć świecę i zobacz na jej kolor, no chyba że dysponujesz colortune

Link to comment
Share on other sites

8-9 tys, to musi byc przepustnica w pelni otwarta do takich obrotow, albo gdzies rownie duza nieszczelnosc, ktora powietrze dostaje sie do gaznika / krocca ssacego. Jak to sie stalo, ze motocykl zaczal miec takie obroty?

Link to comment
Share on other sites

Dostałem go niekompletnego od wujka brak wydechu kopki stacyjki i śrubki od regulacji mieszanki w oryginalnym gaźniku której nie mogę nigdzie znaleść więc zamuwiłem nowy gaźnik od Yamahy dt w teorii ten sam rurznił się tylko wysokością więc musiałem wymienić linkę aby przepustnica opadła do końca.

Jak napisałeś o nieszczelności to przypomniałem sobie o tym że między gaźnikiem i cylindrem nie ma żadnej uszczelki

Poprosiłem o pomoc kolegę który siedzi w tym od dziecka wystarczyło wyregulować gaźnik. Dziękuję za odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...