Skocz do zawartości

Suzuki gt 80 8-9k obrotów jałowych


Rekomendowane odpowiedzi

Prawdobodobnie musisz ruszyć śruby regulacyjne w tym gazniku,zarówno od skladu mieszanki ,jak i od obrotów biegu jałowego. Najpierw spróbuj tą drugą,a jeśli to nic nie da,daj mu więcej paliwa śrubą regulacyjną składu mieszanki,. Jeśli  obroty spadną, to przejedz kilka kilometrów, pożniej wykręć świecę i zobacz na jej kolor, no chyba że dysponujesz colortune

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem go niekompletnego od wujka brak wydechu kopki stacyjki i śrubki od regulacji mieszanki w oryginalnym gaźniku której nie mogę nigdzie znaleść więc zamuwiłem nowy gaźnik od Yamahy dt w teorii ten sam rurznił się tylko wysokością więc musiałem wymienić linkę aby przepustnica opadła do końca.

Jak napisałeś o nieszczelności to przypomniałem sobie o tym że między gaźnikiem i cylindrem nie ma żadnej uszczelki

Poprosiłem o pomoc kolegę który siedzi w tym od dziecka wystarczyło wyregulować gaźnik. Dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...