Skocz do zawartości

[KLR 650] Paliwo nie dociera do komory spalania.


Dexster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

oWitam, w KLR zamontowany nowy tłok, remont głowicy itd.

Po złożeniu (motocykl stał około 2 lat) motocykl nie chciał zagadać, po ponownym czyszczeniu gaźnika odpalił. Ładnie chodził, lecz zgasiłem i chciałem ponownie odpalić i zaczęły się problemy.  Znowu gaźnik do czyszczenia i znowu odpalił, ale kolejnym razem już nie.

Po każdym napełnieniu gaźnika po jego wyczyszczeniu motocykl odpala i chodzi dobrze, ale po jego zgaszeniu na świecy sucho, nie chce go nawet zalać.

Czy to objaw zacinającego się zaworka przy pływaku? Jeśli jest  na 'dole' komora napełnia się i zaciąga paliwo, a po napełnieniu się zaworek zostaje u 'góry' i odcina paliwo?

 

Najszybciej to chyba kupić ten zawór w komplecie z dyszami na alledrogo i próbować, chyba, że macie jakieś pomysły.

 

PS. Nic nie było grzebane, podginane itd. tak jak chodził na tym gaźniku wcześniej tak nic nie było grzebane.

PS.2 Może jest gdzieś przypchany gaźnik i nie daje rady go przepchać? Ale dlaczego by odpalał po każdym kolejnym montażu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dzisiaj była jazda próbna. Motocykl odpalił po dmuchaniu w weżyk od podciśnienia. Po jeździe to samo, nie odpala, świeca sucha. 

Może ktoś mnie nakierować na sprawe związaną z podciśnieniem? Paliwo dochodzi do komory pływakowej, potem rozumiem, że podciśnienie powinno je zaciągać do "góry". Podciśnienie wychodzi z króćca i idzie do kranika. Jeśli owy kranik będzie uszkodzony motocykl może mieć problem z zaciągnięciem mieszanki do komory spalania?

Jak odpali nie ma żadnych problemów z pracą silnika, czy brakiem mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walcze dalej, gaźnik na pewno czysty, tyle razy był czyszczony, że nie ma bata. Przy grzebaniu przy kostkach łączących moduł zapłonu z dołem silnika odpalił od strzala po czym znowu problem po zgaszeniu. Mam drugą pokrywę razem z cewkami, na 100% sprawną, na dniach ją przełożę i poczyszczę jeszcze styki wokół cewki zapłonowej, może to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna chyba znaleziona. Cewka wysokiego napięcia obwód pierwotny 0,7 Ohma (norma 1,8-2-6) obwód wtórny 4 kOhmy (norma 8,8-13,2 kOhma) teraz muszę zamówić cewke, tylko pytanie czy jakaś od skutra podejdzie czy oryginał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Problem rozwiązany - to nie była cewka.

 

Winowajcą okazał się dekompresator - nie rozłączał się, cały czas ciśnienie uciekało  w wydech. Po rozłączeniu go moto odpala. ale morduje akumulator. Sprężynka na dekompresatorze nie jest oryginalna, pytanie czy uda mi się kupić oryginalną w sklepie. Dzięki za brak zainteresowania haha. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprost przeciwnie, przeczytalem z zainteresowaniem.

Watek pokazuje jak problem ktory wydaje sie zwiazany z gaznikiem, a potem elelkryka okazuje sie byc problemem czysto mechanicznym i ze szukajac rozwiazania trzeba naprawde wszystko sprawdzic - cisnienie sprezania tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nawiązując do tego tematu (

motocykl dalej raz pali raz nie.

Kolejna sprawa - wysokie ciśnienie pod pokrywą zaworów - wydmuchuje mi tamtędy olej, niby skąd to ciśnienie? Odma sprawna, ładnie dmucha, a na górze silnika tworzy się ciśnienie, normalnie przy kręceniu rozrusznika słychać jaki mi 'fuka' spod pokrywy. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, problem z wysadzaniem oleju pod pokrywą oleju aktualne. Wszystkie sprawy z odpalaniem uporządkowanie - główne przyczyny to gaźnik i odprężnik. Motocykl pracuje równiutko odpala od strzała, niezależnie czy jest ciepły czy zimno, jest mocny, nie bierze oleju, nie kopci.

 

Lecz ciągle wysadza mi olej spod uszczelki (moto nowy tłok, uszczelki, łożyska) jaki może być powód gdzie szukać? Silnik nie jest zabity, jest po remoncie i wszystko jeśli chodzi o pracę jest super. Jakieś pomysły? Czy sama praca rozrządu może na to wpływać? Raczej nie, odma nie daje rady i pcha ciśnienie do góry?  

 

Edit. Czy zbyt wąskie wejście do airboxa to może być powód?bMSVory.jpgPtuxbD1.jpg

 

Odkrecilem korek od oleju - wyrwało mi go z łapy. Jutro ściągam głowice. Co obstawiacie?

Edytowane przez Dexster
zbyt mało informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...