Patryk1555 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Witam wszystkich. Ostatnio zabrałem się za wymianę lozyska glowki ramy w hornecie. Po oględzinach czesci okazało się że motor był coś czarowany i sztyca półki jest do wymiany. Nową sztyce dorobiliśmy w ten sposób że dolne łożysko wchodzi na sztyce suwliwie tak że wciskam reką. Fabrycznie jest tak zrobione że łożysko na sztyce trzeba delikatnie wbić i tu pytanie czy to w czymś będzie przeszkadzać że łożysko weszło pasownie ale nie na ścisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Jeśli jest taki luz to podejrzewam że bieżnia będzie się obracać na sztycy i ją z czasem wyrobi aż pojawią się stuki. Najlepiej kup kompletną półkę z innego moto, to chyba nie jest jakaś droga impreza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk1555 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Luzów nie ma. Bieżnia weszła pasownie na sztyce A nie tak że luźno. Jak skrecilem wszystko do kupy to lozysko chodzi płynnie nie słychać aby bieżnia się przesuwała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Jak złożyłeś to po temacie, najwyżej będziesz rozbierał drugi raz, a może nie 🙂 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk1555 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Złożyłem ale poprostu chce wiedzieć zdanie kogoś kto więcej z tym narabia. Teraz w głowie mam przykład lozyska w osobowkach np golf 2 na tylnym czopie też są dwa lozyska stożkowe z przodu bębna i z tylu i one też nachodzą suwiscie a nie na wcisk mimo że tam ss duże obroty A tu praktycznie nie ma więc chyba powinno być ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Mogłeś ewentualnie użyć kleju do osadzania łożysk. Ale powinno być ok, w końcu górne łożysko też ma luźne pasowanie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk1555 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Tez myślałem o kleju ale ciezko jest go użyć że względu że lozysko musi być obficie nasmarowane i dostaje się też do środka bieżni a smarować klejem po smarze to bez sensu. Myslicie że jesli teraz lozysko weszło pasownie na sztyce i nie ma luzu to w dalszej eksplostacji nie powinna się wyklepac bieżnia na sztycy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.