Dexster Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) Witam, załączam zdjęcie pompy oleju i moje pytanie co dalej? Nadaje się ona do życia czy nie? Posiadam 2 pompy i obie są w podobnym stanie. Na alledrogo zdjęcia pomp są tyło z zewnątrz. Da się jakoś zregenerować pompę? Splanować? PS nie mogę wstawić zdjęcia wyskakuje błąd -200 Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Pompa wygląda przyzwoicie i nie regeneruje się ich tylko wymienia. Cała pompa kosztuje ok 500zł, można też wymienić samo wnętrze (rotory) ok 250zł w Kawasaki. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 20 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Te 2 głębsze ryski nie mają znaczenia? Same rotory są w dobrym stanie. Bardziej martwią mnie rysy czy ciśnienie tamtędy nie będzie uciekać. Do tej pory było ok lecz przy remoncie zajrzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Na zdjeciach nie widze zadnych rys, ale jeslui dotad cisnienie nie uciekalo to dlaczego rozbierales? Olej jest przepychany niedzy rotorem a obudowa, tam niec nie moze sie popsuc jezeli jakies opilki sie nie dostana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Adam, zamontowałem głowice po remoncie, lecz warsztat zostawił pod szklankami kilka kawałków noża tapeciaka i doszło do kolizji i korba się wygiela. Zmieniam korbe, łożyska, tłok, szlif i kolejny remont głowicy ale już gdzie indziej, dlatego sprawdziłem pompę. Myślałem żeby zrobić fotorelację, ale silnik rozłożony więc chyba nie ma sensu już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Na czym polegał remont głowicy? Odebrałeś głowicę ze szklankami zamontowanymi, a co z luzami zaworowymi? (mam na myśli ten poprzedni remont). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 (edytowane) Motocykl kopcił i głowica została oddana na regulacje luzu zaworowego oraz wymiane uszczelniaczy. Warsztat Stwierdził, że brak regulacji na skutek zużycia gniazd zaworowych. A więc podobno zostały wstawione 4 nowe gniazda oraz regulacja. Co się okazało, gniazd nowych nie dali lecz spiłowali zawory - to pół biedy, najgorsze jest to, że szklanka była oparta nie na zaworze, tylko na zamku - za dużo zeszlifowali zawór i stał się za krótki, reszty sam możesz się domyśleć. EDIT. Za remont głowicy zapłaciłem wtedy 600zł Edytowane 21 Grudnia 2019 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.