art Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 No właśnie moze pisalem kiedys na forum ze mam problemy z moja etz ze jej v-max to 90km/h i ze wogole ciagle cos sie psuje mimo tego ze jest po remoncie. Na koniec sezonu zostalem niejako zmuszony do zdjecia cylindra ponieważ moto zaczeło tak słabnąć ze na 1 nie moglem pod górkę podjechac i obroty nie szły wyżej jak 3000 rpm. gdy zdjąłem cylinder ukazało mi się coś takiego (zdjęcia). Robiłem szlif wymieniałem tłok ale człowiek który robił ten szlif najwyrażniej źle dopasował tłok bo ma on takie luzy ze głowa boli (ok 0,5-1mm). W sumie to pisze ten post tak do waszej wiadomóści bo na zadną pomoc nie oczekuje (no bo jak przez monitor sprawdzicie mi czy wszystko składam ok) Ja to mam pecha z tym motorkiem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 A moze zle go dotarłes? Docierałes ten silnik w ogole? Napisz jak to robiles. Bo nie moge uwierzyc ze ktos byl az takim idiotą i dopasował tłok z 0,5 mm luzem (aha, i czy to luz pomiedzy płaszczem tłoka a gładzia cylindra czy na zamkach pierscieni?). No i nie dales fotek pierscieni Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 jak napisał ze tłok ma luz to dlamnie jest to jasne ze miedzy płaszczem a gładzia cylindra, a przy wczesniejszym składaniu ten luz był mniejszy?zrób jeszcze zdjecia gładzi cylindra a szczegulnie w gurnej czesci (czy niema progu) pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 28 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 progu nie ma bo sprawdzalem palcem a zdjecia pierscionkow to ewentualnie jutro (nie mam neta w domu) docierałem moto w taki sposób że jezdiłem bardzo spokojnie uważałem na temp silnika zadnych innych zabiegow nie stosowałęm :banghead: (napewno więcej oleju do mieszanki nie lałem zwróccie uwage na nagar ponizej poziomu pierscieni to swiadczy chyba o braku kompresji i odpowiedniego uszczelnienia przez pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 No wydaje sie ze docierales prawidłowo 8| Jakiej firmy masz ten tłok? od poczatku remontu mial taka slaba moc czy po ilus km? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 skoro na poczatku bylo dobrze, wiec koles przy szlifowaniu nie spapral roboty. Taki luz mogl sie zrobic dlatego, ze masz wal do dupy (jak pisales we wczesniejszych postach). Chociaz ja sie na tym nie znam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.