Pełnympiecem Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 (edytowane) Witam mam problem z moim Romete WS 125, który raz na jakiś czas (nieregularnie) ma napady, że nie chce jechać po dodaniu gazów na małych obrotach poniżej 4500tysiaca się dusi robi buuuu. Jak włączęłe ssanie to przestaje pojedzie kawałek potem się zalewał wyłączę ssanie jedzie dalej potem znowu się dusi włączam ssanie jedzie kawałek wyłączam ssanie i już jedzie normlanie, przeszło mu. Lub Dobrze chodzi ciepły jest zgasiłem go za 10 minut chce odpalić robi buuuuu,zgasiłem zostawiłem go postał chwilę odpalam i już jedzie normalnie. Ale to nie zawsze po mogę cały dzień jeździć gasić/zapalać i nic się nie będzie działo a na drugi dzień może mieć napady ale też niekoniecznie bo jest to nieregularne. Dzieje się tak i na ciepłym i na zimnym silniku. Gaźnik kupiony 2 miesiące temu, iglica opuszczona maxa bo dużo palił i kopcił benzyną z tyłu. Filtr paliwa przed gaźnikiem jest. Co to może być? Bo już nikt nie wie co to może być. Edytowane 13 Listopada 2019 przez Pełnympiecem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Gażnik do przeglądnięcia ew wyregulowania. Iglicę podnieśc na środkowy ząbek,sprawdzić dyszę główną,może jest nieodpowiednia do tego cylindra.Możliwe też gdzieś jest nieszczelność/pęknięcie i silnik ciągnie sobie lewe powietrze Edytowane 14 Listopada 2019 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Na iglicy na środku kopci z tyłu, dużo pali i śmierdoli benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 To nie jest wina podniesionej ,czy opuszczonej iglicy, ze dużo pali. Pisałeś ,że gażnik był kupiony 2 miesiące temu więc może kupiłeś nieodpowiedni,o złych parametrach,lub po prostu wadliwy (z chińszczyzną często tak jest). Sprawdz te rzeczy o których pisałem, a także zaglądnij do filtra powietrza, oraz zobacz luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Filtr powietrze też nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Jaki byl przebieg moto na tej swiecy? Wyglada ze na niektorych zakresach obrotow jest za bogato a na innych za ubogo. Czy gaznik ktory kupiles byl dedykowany do tego konkretnego motocykla? Jak by nie bylo to objawy ktore opisujesz pokazuja ze twoj uklad wolnych obrotow blokuje sie jakims brudem od czasu do czasu. Moze to wynikac z brudnego zbiornika lub brudnego gaznika i to powinienes sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Przeciebieg na świecy z 200km. Tak gaźnik kupiłem do tego silnika to tej pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 No to teraz sprawdzanie - odkrecic kranik i sprawdzic jego filtr, potem to samo z gaznikiem w ktorym trzeba sprawdzic uklad wolnych obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.