MOC Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 kup sobie ta i zapomnij o problemie, akurat twoje pare stow wystarczy....http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49659113:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarenka24 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 MOC a Ty co uważasz o tej wusce z allegro? czy faktycznie pęknięcie na silniku to standart? Wizualnie wygląda ok, ale w środku może być kicha, gość pisze że przez 8/9 lat nieodpalana....hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 MOC a Ty co uważasz o tej wusce z allegro? czy faktycznie pęknięcie na silniku to standart? Wizualnie wygląda ok, ale w środku może być kicha, gość pisze że przez 8/9 lat nieodpalana....hmmm Nie na silniku, tylko na mocowaniu silnika a to standard w sztywno osadzonych silnikach w ramie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klusownik Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Jak łożysko w stopie wału jest zdrowe, to można ją brać za tę cenę. Ale nastaw się raczej, że tulaja główki korbowodu, sworzeń tłoka sa prawie na bank do wymiany. Co do wyślizgania gładzi cylindra, to trudno coś powiedzieć...W każdym razie te części nie są drogie i jeśli wał w stopie jest OK to ewentualny remont bedzie szybki, tani i bardzo prosty. Ale to trzeba zobaczyc na miejscu... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 MOC a Ty co uważasz o tej wusce z allegro? czy faktycznie pęknięcie na silniku to standart? Wizualnie wygląda ok, ale w środku może być kicha, gość pisze że przez 8/9 lat nieodpalana....hmmm Takie pekniecie to male pifo przed sniadaniem dla kazdego lepszego spawacza, bzyknie i po klopocie, pozniej tylko zamalowac i jak nowe 8) CO do silnika to ciezko jest sie wypowiedziec nie znajac historii jego uzytkowania ani przebiegu, jednak wnioskujac wylacznie ze stanu wizualnego o motorek dbano i chuchano bo inaczej nie wygladalby tak jak wyglada, a ten zakres prac o ktorych wspomina kolega Klusownik to naprawde jest niewielki koszt jesli wogole bedzie potrzebny taki remont :buttrock: WSK potrafi naprawde wiele przezyc i w takim stanie w jakim ja widzialem silniki od nich to zaden inny sprzet by juz nie odpalil, wiec niechybnie ja polecam, bo to jeden z niewielu w super stanie oryginalow w naszym kraju i to za rozsadne pieniadze.....:mrgreen: P.S.Chcialem dodac, iz ze sprzedaza, ani sprzedajacych nie mialem, nie mam i miec nie bede zadnych stosunkow :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 cze sarenka na otuche ci powiem ze moja zona tez zaczynala na WSK 175 kobuz z 1976 i dawala sobie rade najwiekszy problem byl z odpalaniem bo troche bylodla niej ciezko jak chcesz to mozesz zobaczyc fotki na mojej stroniei do tej pory mamy te motorki i pogadaj z kolegami z forum z twojich okolic moze ci ktos obejzy sprzeta i powie czy wart jest zachodu ale napewno tak bo satysfakcja z jazdy jest ogromna Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.