Klepsydramoto Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Cześć, W moim sportsterze 883 2009 r. wtrysk nie pokazuje TYLKO lampki rezerwy. Reszta działa. Podczas przekręcenia zapłonu oraz później, kiedy rzeczywiście powinno pokazywać rezerwę. Dioda w sportsterach to cała listwa diod, nie ma pojedynczej diody rezerwy, więc jakbym miał wymieniać, to niestety całą listwę. Co to może być i od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Podobnie jest u mnie ale w RK.Spróbuj odpiąć kostkę od zbiornika paliwa.U mnie kontrolka się pojawiła po odpieciu kostki.Mam pewność, że kontrolka działa. Może u Ciebie będzie podobnie. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dachu Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) Proponuję najpierw diagnozę bez grzebania w kablach. Po kolei: 1 kluczyk do stacyjki 2 włącz pompę przełącznikiem 3 przyciśnij przez 5-6 sekund przycisk do zmiany przebiegu licznika 4 cały czas trzymając ten przycisk przekręć stacyjkę jak do odpalania pompa zacznie nabijać ciśnienie ale nie odpalaj silnika. Na wyświetlaczu lcd włączy ci się diagnostyka , zapalą się wszystkie kontrolki oraz wskazówka prędkościomierza pójdzie od 0-120 i powróci. Na tym etapie zobaczysz czy kontrolka rezerwy działa tzn czy dioda się nie przepaliła. jak to sprawdzisz to daj znać, pozdro Edytowane 6 Listopada 2019 przez dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepsydramoto Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 W dniu 6.11.2019 o 09:43, dachu napisał: Proponuję najpierw diagnozę bez grzebania w kablach. Po kolei: 1 kluczyk do stacyjki 2 włącz pompę przełącznikiem 3 przyciśnij przez 5-6 sekund przycisk do zmiany przebiegu licznika 4 cały czas trzymając ten przycisk przekręć stacyjkę jak do odpalania pompa zacznie nabijać ciśnienie ale nie odpalaj silnika. Na wyświetlaczu lcd włączy ci się diagnostyka , zapalą się wszystkie kontrolki oraz wskazówka prędkościomierza pójdzie od 0-120 i powróci. Na tym etapie zobaczysz czy kontrolka rezerwy działa tzn czy dioda się nie przepaliła. jak to sprawdzisz to daj znać, pozdro Dopiero pojechałam do rodziców, gdzie trzymam motocykl. Zrobiłam, jak kazałeś. Dioda rezerwy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dachu Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) 13 godzin temu, Klepsydramoto napisał: Dopiero pojechałam do rodziców, gdzie trzymam motocykl. Zrobiłam, jak kazałeś. Dioda rezerwy działa. Witam, no to mamy odpowiedź, że problem nie jest w diodzie. Zasilanie ma ale nie dostaje sygnału. W baku powinieneś mieć paliwa tyle żeby pływak zapalał kontrolkę rezerwy. 1. opróżnij bak z paliwa 2. wlej ok 2-2,5 litra paliwa , rezerwa w sportsterze to 3,5 litra, wystarczy żeby pompa nie chodziła na sucho Przeprowadź wszystkie czynności od początku 1 do 4 , a gdy pojawi się napis DIAG 1. przyciskiem do zmiany przebiegu kliknij 1 raz pojawią Ci się na wyświetlaczu skróty P S SP Ł 2. przy pomocy przycisku do zmiany przebiegu możesz 1 kliknięciem zmieniać pozycje 3. Sprawdź kody błędów jakie występują w każdym z tych skrótów P S SP Ł przyciskając na każdej literce przycisk zmiany przebiegu przez 3-5 sekund 4. Powinny pojawić się kody błędów w postaci liter i cyfr - spisz je jeżeli wystąpiły, kodów może być po kilka , każdy następny to 1 kliknięcie przycisku. Daj znać jak wyszło. Pozdro Edytowane 4 Stycznia 2020 przez dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtex Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 (edytowane) Pytanie w temacie rezerwy. Przy jakim stanie paliwa powinna zapalać się kontrolka rezerwy w Sportserze XL1200 Low r.2008? U mnie zapala się gdy w baku zostaje około 8 L. Czy jest ok? Edytowane 9 Marca 2020 przez wojtex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolba Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 u mnie w Eli też się szybko zapala pisze 60 km a ostatnio na rezerwie 100 zrobiłem może dlatego że u nich jak się puścisz po 'preri' to stacji nie uświadczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtex Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Możliwe. Pomyślałem że rezerwa na pół baku to trochę dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepsydramoto Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Cześć, z racji co się dzieje w kraju, poprosiłam ojca, żeby zdalnie mi podyktował co tam wyskoczyło. Proszę o margines błędu i wyrozumiałość :) To, co wyskoczyło: P - NOR5P 5 - NONE 5P - 61006 E - NOR5P 6 - NOR5P Proszę o pomoc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dachu Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 (edytowane) masz kod błędu SP - speedometer - licznik , to by sie zgadzalo , reszta OK, to jest błąd B1006 - przepięcie linii akcesoriów ( awaria prędkościomierza), niestety trzeba pogmyrać na początek w kablach , czy nie mają mechanicznych uszkodzeń , nie zwierają. Jak możesz to posprawdzaj miernikiem czy nie sa poprzerywane ( brzęczkiem) jak nic nie wyjdzie too trzeba roztworzyć i wyjąć z baku pompę, tam jest pływak rezerwy wraz z układem elektrycznym, i przeprowadzić takie same działania.... W najgorszym wypadku poszło zwarcie w liczniku i tu będzie kicha i drogo.... ale ja stawiam na insytalacje pływaka. pozdro Edytowane 24 Marca 2020 przez dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisiek R Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Witam Mam hd sportster 883 z 2010 r. Siadł mi led w lewym tylnym kierunkowskazie. Wymieniłem na nowy. Nie mogę odpalić, palą się awaryjne. Wyświetla się błąd b1121 i b1122. Jakaś porada. Będę wdzięczny Zdzisław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia Odłączałeś akumulator? Jak tak to w serwisówce masz całą procedurę na kalibrację foba, są też podane błędy, co oznaczają. Trzeba kilka razy poklikać przyciski i będzie żył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.