[email protected] Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Witam proszę o pomoc nie wiem już co z nim robic kupiłem motor długo stał podobno wcześniej tak nie miał nie trzyma wolnych obrotów trzeba lekko gazu dodawać żeby nie zgasł pokrętło wolnych obrotów wcale nie reaguje na kręcenie jest już do wyczuwalnego oporu wkręcone i nic szukam wszędzie porady nie mam odpowiedzi. Proszę was o pomoc Suzuki Bandit 1200S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Ganiki do czyszczenia ( myjka ultradzwiekowa lub chemiczna ) i ustawienia, zapchany jest uklad wolnych obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 17 godzin temu, Adam M. napisał: Ganiki do czyszczenia ( myjka ultradzwiekowa lub chemiczna ) i ustawienia, zapchany jest uklad wolnych obrotow. Dzieki Kolego napiszę jaka była przyczyna A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) 22 godziny temu, [email protected] napisał: pokrętło wolnych obrotów wcale nie reaguje na kręcenie jest już do wyczuwalnego oporu wkręcone i nic Skup się najpierw na tym pokrętle, żeby je uruchomić tak, aby zaczęło poprawnie działać. Jeśli to nie pomoże, lub nie będzie równo chodził, zrób synchronizację, jeśli dalej nie będzie dobrze, czeka Cię wymiana kompletów naprawczych gażników (ze względu na długi postój). Gazniki bandziora są bardzo wymagające w regulacji, ale jeśli będzie to zrobione dobrze, długo nie będziesz do nich musiał zaglądać. Posprawdzaj gumowe wężyki i sprawdz, czy są zaślepki na króćcach. I czy są szczelne. Bandyta ma jedną, wredną wadę. Po długim postoju wymaga czasami kilku, a nawet kilkunastu kilometrów, żeby zacząć równo chodzić. Nawet wtedy, kiedy gazniki są sprawne. Przy okazji sprawdz kranik, bo nieszczelny w połączeniu z niesprawnymi zaworkami iglicowymi potrafi puszczać benzynę do oleju. I nie zakładaj czasami filtra paliwa, bo będzie się dusił w czasie jazdy na wyższych obrotach i przy niższym poziomie paliwa w zbiorniku. Jak się uporasz z problemem, sprzedam Ci parę patentów ułatwiających związek z tym motocyklem. Mojego mam 9 lat i ponad 50 tysięcy w siodle 🙂 Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.