Arteriuss Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Cześć Mam problem z hyosung'iem gt125. Mianowicie obroty motocykla spadają dość wolno w granicach 4000 i niżej. Wyższe obroty spadają ok. Czasem jest tak że obroty zatrzymają się na przyjmijmy tych 4000 - 3000 i nie spadają niżej. Dopiero po chwili wracają mniej więcej do normy. Drugą rzeczą jest dławienie się niekiedy motocykla. Sprawa wygląda tak jadę sobie jest wszystko ok. Zakręt redukuję do 3, wychodzę z zakrętu odkręcam a tu upss. W pierwszym momencie czuć że zaczyna ciągnąć i po chwili brak sił. Zwalnia, redukuję mu do 2, jadę wrzucam 3 już normalnie, 4 i tak dalej. Co może być problemem. Dodam że motocykl odpala bez ssania nawet po dłuższym postoju (kilka dni) czasem tylko pomogę mu gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Sprawdź kolor świec, na 99% będą czarne bo masz za bogato. Spalanie w normie? Nie pali 7 litrów na setkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arteriuss Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Kolor świec sprawdzę jak tylko będę miał okazję a spalaniu dokładnie się przyjrzę bo nie zauważyłem żeby palił smocze ilości. Teraz jest świeżo zatankowany to się okaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Kradnie lewe powietrze...to moja teoria. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arteriuss Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Dobry wieczór. Wracamy z nowymi informacjami w temacie. Obroty udało mi się ogarnąć, poluzowałem minimalnie linkę gazu, coś posmarowałem i jest ok. Obroty nie wchodzą same i spadają normalnie do około 1,5 tys. Sprawa z dławieniem na razie nie rozwiązana. Zrobiłem około 35 km i było ok. W pewnym momencie 4 i dławi się. Redukcja i to samo, 2 to samo. Zjechałem z drogi, nacisnąłem sprzęgło i zgasł. Chwilę dłuższą pokręcił, lekko pomogłem gazem i odpalił. Przegazowałem go i jadę jakieś 1,5 - 2 km wyjeżdżam z ronda na 2 biegu odkręcam manetkę lekko przydusiło aż nagle odczuwalne szarpnięcie do przodu i następne 15 km około do domu bez problemu? Myślicie że to lewe powietrze. Spróbuję sprawdzić filtr paliwa i powietrza. Może to być wina filtrów bo wyglądało to tak jak by mu czegoś zabrakło. Paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Wszystkie filtry oraz świece to podstawowa podstawa, oczywista oczywistość do wymiany zaraz po zakupie a potem regularnie wg zaleceń producenta 😉 To samo z przewodami i fajkami - zamknij się w ciemnym garażu, weź psiukacza z wodą i na pracującym silniku psiknij na fajki oraz przewody aż do cewki. Iskra nie powinna nigdzie na zewnątrz przeskakiwać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.