Skocz do zawartości

Honda CB650R neo sports cafe


Rekomendowane odpowiedzi

Sakwy przyszły, więc od razu zamontowałem.

Nie obyło się bez problemów, bo przysłali mi nie taki tank ring jak trzeba. Owszem, był do hondy, ale innych modeli i totalnie nie pokrywał się otworami. Jak się okazuje są 2 rodzaje do hondy i trzeba na to zwrócić uwagę. Musiałem odesłać, ale wymieniłem też przy okazji tank bag. Evo Daypack jest fajny, ale bardzo mały - wejdzie do niego portfel i telefon, ale za bardzo nic więcej. Postanowiłem zatem wymienić na Evo City - miałem trochę obawy ponieważ jest inaczej wyprofilowany i nie miałem pewności czy dogada się ze zbiorniki CB650R. Po zamontowaniu moim zdaniem komponuje się idealnie kształtem. Trzeba tylko uważać przy wkładaniu kluczyka do stacyjki, bo jest bardzo ciasno i wymaga lekkiego przytrzymania tank baga, ale nie jest to jakimś problemem. 

Kufry boczne także prezentują się dobrze, są solidnie wykonane i mocno się trzymają. Co dla mnie było istotne po demontażu praktycznie nie widać żadnych mocowań. Zresztą sami oceńcie jak to wygląda:

IMG_4444.thumb.jpg.c43e90204f5e54e5238264609193d027.jpg

IMG_4445.thumb.jpg.b72f2f708e73bb06600b81005ed07d1e.jpg

IMG_4446.thumb.jpg.244c0809862ac6cfc29792858f95b93d.jpg

IMG_4447.thumb.jpg.4702bba7317b863b4be6563cfa032c84.jpg

IMG_4448.thumb.jpg.2fb8b77e7e205f73bfba2c38f41caf50.jpg

IMG_4449.thumb.jpg.a559ea09bc45c374c34f0f9cc07de155.jpg

IMG_4450.thumb.jpg.a81ec7163d37a2288640c12f179f4b68.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.03.2020 o 21:08, Pawelkrk napisał:

No i elegancko 🙂 ja czekam na Quickshifter, ale są bardzo duże problemy z dostawami. Ja właśnie się waham co wybrać : sakwy czy kufer na tył od Givi, ciężka decyzja, rozsądek podpowiada żeby brać kufer bo będę jeździć z żoną na wycieczki więc się przyda 🙂 z drugiej strony wiadomo że to robi różnicę w wyglądzie 🙂

 

Moja maszyna już dotarta 🙂 od 1 lutego do 6 marca udało się trzasnąć te 1000 km, teraz można jeździć ile fabryka dała.

Cześć

możesz powiedzieć ile kosztował przegląd i gdzie ego robiłeś??

dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Pawelkrk napisał:

Cześć,

Pierwszy przegląd w ASO Honda Arher, koszt około 600 zł.

ok dzieki

ja rezygnuje z wizyty w aso

zamówiłem olej i filtry i robie sam

nie bede jechać 170 km żeby mi wymienili olej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 24.03.2020 o 09:46, Pawelkrk napisał:

Pierwszy przegląd w ASO Honda Arher, koszt około 600 zł.

Sporo, ja w Warszawie zapłaciłem 374pln z czego robocizna 154pln czyli całkiem rozsądnie 😀.

 

W dniu 24.03.2020 o 10:00, 4dondcn napisał:

ok dzieki

ja rezygnuje z wizyty w aso

zamówiłem olej i filtry i robie sam

nie bede jechać 170 km żeby mi wymienili olej 

A nie ma problemu z gwarancją? Bo taki przegląd to nie tylko wymiana oleju ale też przegląd gwarancyjny i wbicie go do książki. Niby te motocykle się nie psują, ale jak coś wyjdzie, to naprawy i części są naprawdę drogie. To tak jak jeździć bez AC - może się uda, ale jak ukradną czy zaliczysz szlifa, to już kieszeń mocno zaboli.

 

W dniu 25.03.2020 o 14:17, jonaszko napisał:

To żółte w garażu, to co to jest?

CZ 175 Sport z 1973 roku. Odbudowana w 100% w tym roku, stan salonowy 😀. Właśnie stawiam wisienkę na torcie przypieczętowującą projekt i przerejestrowują ja na zabytek.

IMG_4409.thumb.jpg.6c4f08d8b08b3b9d7e351a23d94e266f.jpg

IMG_4407.thumb.jpg.ceff2d9b036e03e0d003975ab9440c0e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, 4dondcn napisał:

Ja nie płace ac i nie jeżdżę na przeglądy do aso . Ryzyko jest ale ciężko zapłacić więcej za naprawę niż w sumie za te wszystkie opłaty 

Co kto lubi i jak przekalkuluje, wiadomo, że są 2 szkoły 😉.

Kiedyś miałem podobne podejście, ale przekonały mnie 2 doświadczenia z życia. Raz jak koleżanka moim prawie nowym STI na śniegu nie ogarnęła i auto poszło pięknym bokiem w rów. Cały bok, lampy P+T i wiele detali połamane. ASO wyceniło naprawę na prawie 70k pln. Pewnie za połowę bym zrobił sam zbierając graty po świecie. AC zwróciło mi się w jedną chwilę i zarobiło na kolejne kilkanaście lat 😀. Drugi przypadek mojej szwagierki, kiedy to po kilku latach stwierdziła, że nie będzie płacić AC, bo za dużo już tym złodziejom oddała i to bez sensu. 2 tygodnie później zagapiła się i wjechała w tył innego auta. Yaris do kasacji i zamiast 30k z ubezpieczenia dostała 6k na złomie 😀

Oczywiście motocykl to trochę inna bajka, ale ja za pełen pakiet ubezpieczenia płacę 1100pln a raz w roku kolejne 4 stówki na przegląd też jakoś przeżyję. Oszczędność rzędu 150pln na robociźnie rocznie (materiały i tak trzeba kupić) to kiepska lokata jak na możliwość utraty gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wychodzę z tego samego założenia, zdarzy się jedna chwila i jesteśmy w ciemnej dupie. Wolę zapłacić AC +OC i mieć święty spokój, bez względu na koszta. Co do ASO warto mieć po raz kolejny święty spokój, skoro stać nas na moto za 35k z salonu to stać nas i na taki wydatek raz na rok.

BTW Simon WRC piękna sztuka ❤️ graty za tak piękny klasyk.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2020 o 13:49, Simon WRC napisał:

CZ 175 Sport z 1973 roku. Odbudowana w 100% w tym roku, stan salonowy 😀. Właśnie stawiam wisienkę na torcie przypieczętowującą projekt i przerejestrowują ja na zabytek.

czy oprócz chęci posiadania żółtej blachy cokolwiek jeszcze zachęca Cię do rejestrowania na zabytek? moim zdaniem w tym przypadku to same problemy i generowanie sobie problemów w przyszłości 😉

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2020 o 14:08, konrad1f napisał:

czy oprócz chęci posiadania żółtej blachy cokolwiek jeszcze zachęca Cię do rejestrowania na zabytek? moim zdaniem w tym przypadku to same problemy i generowanie sobie problemów w przyszłości 😉

Rozpatruję to w trochę innym aspektach 😀. Motocykl odrestaurowałem z uwagi, że został zakupiony przez ojca w 1974 roku, więc jest  to pamiątka i swego rodzaju sentyment. Ma u mnie dożywocie, nie zamierzam sprzedawać - byłoby to zresztą bez sensu biorąc pod uwagę ile $ w niego wpakowałem - pewnie nie odzyskałbym 30% 😉. Nie zamierzam jeździć nim za granicę a jedynie bujnąć się raz na jakiś czas po mieście i może raz w roku pojechać na lokalny zlot. Znając wszelkie zalety i wady żółtej blachy chciałem dodać motocyklowi trochę prestiżu. Z tego tytułu dla mnie czy jest to blacha biała czy żółta praktycznie nic nie zmienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...