krzysiekli1989 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Jakiś czas temu nabyłem Suzuki TS w kiepskim stanie wizualnym. Nie miała tłumika końcowego ani rury łączącej gaźnik z filtrem powietrza. Na takim "zestawie" motorek kręcił się do wysokich obrotów aż miło. Rozebrałem motor, pomalowałem cały, zrobiłem oświetlenie założyłem gumę od gaznika do filtra i założyłem taka dokładnie końcówkę: https://allegro.pl/oferta/leo-vince-sco ... 8301669522 I teraz po złożeniu całości tak na słuch moto nie wkreca sie wyzej jak 6 tys/obr, wiec jazda nim teraz przypomina jazde eee... simsonem. Zmienialem swiece, przestawialem iglice, krecilem srubką od powietrza i nic. Dysze jak i cały gaznik w srodku czyste. Co jeszcze moge sprawdzic, poziom paliwa na plywaku? Tam nic nie bylo grzebane a moto wczesniej chodziło ok. Czy ta końcówka nie nadaje sie do 80tki i aż tak dławiła by silnik? Ponadto r urka łącząca dyfuzor z tłumikiem końcowym to typowa hydrauliczna miedziana rurka "22". Czy średnica tej rurki może być za mała? i przez to może mulić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 najprośćiej to przecież zdjąć wszystko i zobaczyć czy po staremu jest ok 🙂 pozatym na słuch to wiesz średnia sprawa , masz tam obrotomierz ? albo chociaż o ile spadł vmax ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Sprawdz drożność filtra powietrza,może jest przytkany,albo co śstoi na przeszkodzie,żeby gażnik dostał tyle powietrza ile mu potrzeba na wyższych obrotach.. Ustaw śrubą regulacyjną składu mieszanki więcej paliwa . Spróbuj również podnieść iglicę o ząbek,możesz jeszcze dać mu większą dysze główną. Metodą prób i błędów w końcu dojdziesz gdzie tkwi przyczyna., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.