Skocz do zawartości

krzysiekli1989

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Ts 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Przemyśl

Ostatnie wizyty

546 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysiekli1989

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Proszę, popatrzcie na schemat https://www.motocdi.com/gallery/image.php?album_id=7&image_id=485&view=no_count i podpowiedzcie mi jedną rzecz czy dobrze rozmyślam. Z modułu, z pinu "02" wychodzi brazowy kabel i leci na stacyjkę w pin 16. Wiem że tym przewodem idzie prąd przemienny na światła bo gdy go odepne od modułu to wszystko gaśnie. I tak rozkminiam że gdybym odpiął ten kabel od modułu i dał go na plusa do aku to światła były by na prądzie stałym z aku? Podpowiedzcie bo nie chce czegoś upalić............
  2. Dziś przyjrzałem się trochę instalacji w moim mińsku.A więc sprawa wygląda tak że plus i minus z aku idą na mostek greatza. Na kablu minusowym między aku a mostkiem jest taka mała żarówka (jest to żaróweczka z samochodowego trzeciego światła STOP) taka:http://www.evaria.pl/zarowka-trzeciego- ... mb921.htmlPo wymontowaniu tej żaróweczki i połączeniu masy normalnie wszystkie światła na postoju działają (kierunki, mijania, stop itp.), czyli jakby SUKCES. Problem pojawił się gdy odpaliłem moto, złapałem za miernik i okazuje się ze ladowania BRAK. Gdy podłączyłem tą żaróweczkę na przewód, ladowanie wrociło ale swiatła na odpalonym znow słabe a na zgaszonym silniku znow ciemnosc.Wygląda na to że ta żaroweczka działa jak jakiś opornik. Na końcu już przy zalozonej tej zaroweczce podlaczylem dodatkową mase na ramę i efekt ten sam, swiatła dzialaja super na postoju ale gdy odpale, nadal brak ladowania. Odpinam dodatkową masę- ładowanie wraca. O co tu chodzi?
  3. Witam, a więc, posiadam Minska 125 wersja z akumulatorem. Został on jednak przerobiony przez poprzedniego właściciela tak, że moto jezdzi i świeci bez aku. Jednak światła w tym moto są niezadowalające, a kierunkowskazy prawie niewidoczne. Podpięcie akumulatora jest jak najbardziej możliwe, jednak jedyną funkcją jaką on wtedy spełnia to zapalająca się kontrolka biegu neutralnego, pozatym mimo zamontowania aku żadne światła ani klakson nie działają (na zgaszonym silniku) Podczas jazdy również aku nie pomaga prądnicy, światła świecą tak samo jak i bez niego. Gdy stoi z gaszony z aku przy włączonym zapłonie, to gdy włącze kierunkowskaz to miga kontrolka neutrala. Gdy nacisne klakson to tylko cichutko raz brzdęknie. Jak podłączyć instalacje, by podczas jazdy aku wspomagało prądnice i światła były lepsze? Tak jak ma to miejsce np w MZ. Postojowe światła też działają tylko przy odpalonym silniku. Ładowanie aku działa stabilnie, przy wysokich obr ma 14,35V
  4. Witam, niedawno nabyłem Minska 125 400a z 1990 roku, jest to dokładnie "romet minsk" składany w Bydgoszczy. Jest cały w oryiginalnym malowaniu prócz zbiornika ponieważ był zmieniony. Chciałbym ten zbiornik pomalować w kolor. Tu Link do koloru jaki mnie interesuje: https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/54/29/b5/romet-minsk-125-czesci-elementy-nadwozia-pruszkow-531764809.jpg I teraz pytanko jaki to kod lakieru? Czy jest on z palety fiata 126p? Czy to jakiś radziecki "kolor"? Minski były lakierowane u nas w Bydgoszczy, czy były one malowane w Mińsku?
  5. Witam, mam suzuki TS 80 w 2t. Założyłem do niego obrotomierz z suzuki gn 125 (4t) i takie pytanie, czy ten obrotek będzie wskazywał prawidlowo obr? chodzi i o kwestie 2t/4t. Obrotomierz oczywiscie jest na linke. No bo TS to jednocylindrowiec, i Gs to tez 1 cyl , jedyna roznica to ze obrotek z 4t powedrował do 2t. Pytam bo na jalowych wydaje sie troche za duzo obrotow (ponad 2 tys),a silnik pracuje dość wolno, jednak odciecie ma chyba w normie bo przy 10.000
  6. Dzięki Kiler za odpowiedź, właśnie oczekiwałem tak konkretnej odpowiedzi. Wybijam sobie ten sprzęt z głowy. Do mojego Suzuki Ts jest mało częsci, ale jednak coś co jakiś czas sie pojawia na aukcjach, a do tego GPZ nie ma kompletnie nic. Normalnie jakieś muzeum, trofeum. Daruje sobie to moto dziękuje
  7. Witam, mogę mieć za marny grosz motocykl jak w tytule. Warto w ogóle brać taki zabytek? Widze ze jesli chodzi o czesci tonie ma do tego praktycznie nic. Ale ze moto ma byc w cenie chinskiego skutera to pytam. Moto wydaje sie byc kompletny, Jakie Wasze sugestie do tego zabytku? pozd
  8. Witam, posiadam oba motorki wymienione w tytule. Problem w nich mam taki że w żadnym z nich nie mam cewek świetlnych. Używane Ori cewki są drogie i w wiekszości nie wiadomo czy sprawne więc pomyslałem by założyć do motorków cewki z chińczyka, np przelozyc z takiego statora : https://allegro.pl/oferta/iskrownik-sta ... 7396066734 Pytanie do Was , czy ktoś montował chinskie cewki w yamaszce lub suzuki? Chodzi mi głownie czy pasują w japońskie statory plug and play?
  9. Jakiś czas temu nabyłem Suzuki TS w kiepskim stanie wizualnym. Nie miała tłumika końcowego ani rury łączącej gaźnik z filtrem powietrza. Na takim "zestawie" motorek kręcił się do wysokich obrotów aż miło. Rozebrałem motor, pomalowałem cały, zrobiłem oświetlenie założyłem gumę od gaznika do filtra i założyłem taka dokładnie końcówkę: https://allegro.pl/oferta/leo-vince-sco ... 8301669522 I teraz po złożeniu całości tak na słuch moto nie wkreca sie wyzej jak 6 tys/obr, wiec jazda nim teraz przypomina jazde eee... simsonem. Zmienialem swiece, przestawialem iglice, krecilem srubką od powietrza i nic. Dysze jak i cały gaznik w srodku czyste. Co jeszcze moge sprawdzic, poziom paliwa na plywaku? Tam nic nie bylo grzebane a moto wczesniej chodziło ok. Czy ta końcówka nie nadaje sie do 80tki i aż tak dławiła by silnik? Ponadto r urka łącząca dyfuzor z tłumikiem końcowym to typowa hydrauliczna miedziana rurka "22". Czy średnica tej rurki może być za mała? i przez to może mulić?
  10. Odświerzam temat, pomoże ktoś? Dodam że z iskrownika wychodzą kable zakończone kostką 4 pinową chyba. Czy do świateł musi być regulator napięcia czy wystarczy wpiąć się w któryś pin w kostce i będą światła? Może ktoś coś probował podłączać w DT, przecież to bliźniak..
  11. Albo mieszanka niewłaściwa, albo gaźnik do regulacji... Innej możliwosći w 2 T nie ma..
  12. witam Wszystkich bardzo serdecznie. właśnie nabyłem suzuki Ts w cieczy. I z elektryki mam podłączone jedynie gaszenie. Chciałbym zrobić w niej światła (chociaż przednie) I takie pytanko, czy do świateł potrzebny jest aku, czy w tym modelu da się uruchomić światła z "iskrownika" jak np w wsk? Będzie to działać? Jeśli tak to które przewody poprowadzić do lampy? Jestem zielony w suzuki, jak mówiłem na początku dopiero ją kupiłem i nie zdejmowałem jeszcze pokrywy zapłonu. Kolejne pytanie o wydech końcowy... Gdy ją zakupiłem miała tylko dyfuzor, tylko i tylko, calkowity brak końcowego tłumika. Zakupiłem dziś to: https://allegro.pl/oferta/leo-vince-cross-enduro-itp-7933633535?utm_source=notification&utm_medium=buyerDapfFilled&utm_campaign=transaction-notifications:buyerDapfFilled Zda to egzamin? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...