lordv1 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) U mnie w olejaku ustawilem zawory na bogate 0.20ssace a wydech na bogate 0.25 i dopiero wtedy chodzi dobrze sproboj tak samo (wydaje mo sie ze po nagrzaniu zaciska ci zawory) Edytowane 24 Lipca 2019 przez lordv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 A mnie sie wydaje ze silnik po prostu zlom... nagrEwa sie i puchnie... spaliny w boksie to utrata szczelnosci na pierscienia... miales sciagnieta glowice to bylo treba zwymirowac tuleje Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Jakby zawory były za ciasne i je podpierało to rozrusznikowi byłoby lżej a nie ciężej kręcić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Mialem dokladnie ten model w latach 90 tych. Tez mial problem z jazda po zakupie, po spuszczeniu oleju pokazal jakies 8 -9 litrow :). Czy to krecenie jest kreceniem na zimnym silniku, czy goracym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Tak jak napisał - problem zaczyna występować na gorącym silniku....Gaśnie i nie da się go odpalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.