Skocz do zawartości

Hornet na pierwsze moto


Emik3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Czytaj ze zrozumieniem

 

A wbrew temu co mowisz masz testy w prasie fachowej, ktore mowia co innego.

 

Pomijam juz fakt, ze na papierze, wyglada to czasami pieknie a w praktyce doopa zbita :icon_mrgreen: no ale wiara gory przenosi ! :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Nie wiara tylko pomiry przed i po...

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiara tylko pomiry przed i po…

 

 

No wlasnie Motorrad pomierzyl ponad 10 tlumikow i jedynie Akrap mial 2 czy 3 % wiecej.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że gaźniki się stroi to wiem, ale wtryski też trzeba do nowego wydechu? Nie jest to sterowane komputerowo?

Jest. Problem tylko w tym że komputer "nie wie" jaki ma wydech ;). I trzeba mu o tym powiedzieć, dlatego albo daje się dodatkowe moduły albo wgrywa inne mapy wtrysku. Edytowane przez Wertyder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech i dolot ...

Dużo zalezy od motocykla jak i dobranego wydechu/dolotu.

Generalnie sama zmiana wydechu bez strojenia to "popsucie" osiągów..

Jak wspomniałem niedawno byłem na strojeniu swojego i wyszło ok 6% na pełnym evo acrapa, plus dolot kn

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek,

 

niewatpie ale powiem Ci tak.

 

Mialem kiedys Opel Ascina B. Zrobilem pierwszy tuning, wstawiono mi silnik 2,2 155 KM w/g wykresu hamowni. Pojechalem kiedys na Autostrade, krotko po dotarciu, mial wtedy ca 3000 km przebiuegu i przeprowadzilem maly wyscig z BMW 323i rok produkcji ca 1978. Moc ca, 123 KM

 

W/g wspomnianego wykresu powinien wachac smrod moich oczu a w realunie zdolalem go na trasie 59 km wyprzedzic jechal o moze 1 km/h szybciej odemnie.

Tyle o wykresach i hamowniach, zycie raealne troche inna bajka. Dlatego nigdy wiecej nie bede bawil sie w jakikolwiek Tuning silnika, bo nie widze w tym sensu.

 

Inna bajka jest, ze przy dzisiejszym wyscigu zbrojen zadna fabryka nie pozwoli sobie r´zrobic goownianny uklad wydechowy,bo na starcie ich produkcja nie bedzie sie sprzedawac. Innymi slowy, fabryke ciezko sie poprawia momo tego czasami jednej lub trzem firmom to wyjdzie.

 

Akrap jest w tym najlepsiejszy ito rownioez nie podlega dyskusji.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek,

 

niewatpie ale powiem Ci tak.

 

Mialem kiedys Opel Ascina B. Zrobilem pierwszy tuning, wstawiono mi silnik 2,2 155 KM w/g wykresu hamowni. Pojechalem kiedys na Autostrade, krotko po dotarciu, mial wtedy ca 3000 km przebiuegu i przeprowadzilem maly wyscig z BMW 323i rok produkcji ca 1978. Moc ca, 123 KM

 

W/g wspomnianego wykresu powinien wachac smrod moich oczu a w realunie zdolalem go na trasie 59 km wyprzedzic jechal o moze 1 km/h szybciej odemnie.

Tyle o wykresach i hamowniach, zycie raealne troche inna bajka. Dlatego nigdy wiecej nie bede bawil sie w jakikolwiek Tuning silnika, bo nie widze w tym sensu.

 

Inna bajka jest, ze przy dzisiejszym wyscigu zbrojen zadna fabryka nie pozwoli sobie r´zrobic goownianny uklad wydechowy,bo na starcie ich produkcja nie bedzie sie sprzedawac. Innymi slowy, fabryke ciezko sie poprawia momo tego czasami jednej lub trzem firmom to wyjdzie.

 

Akrap jest w tym najlepsiejszy ito rownioez nie podlega dyskusji.

 

:crossy:

a jednak wszyscy robią gówniany układ wydechowy - normy czystości spalin/normy głośności

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys Opel Ascina B. Zrobilem pierwszy tuning, wstawiono mi silnik 2,2 155 KM w/g wykresu hamowni. Pojechalem kiedys na Autostrade, krotko po dotarciu, mial wtedy ca 3000 km przebiuegu i przeprowadzilem maly wyscig z BMW 323i rok produkcji ca 1978. Moc ca, 123 KM

 

W/g wspomnianego wykresu powinien wachac smrod moich oczu a w realunie zdolalem go na trasie 59 km wyprzedzic jechal o moze 1 km/h szybciej odemnie.

Tyle o wykresach i hamowniach, zycie raealne troche inna bajka. Dlatego nigdy wiecej nie bede bawil sie w jakikolwiek Tuning silnika, bo nie widze w tym sensu.

 

Tylko widzisz - czymś innym jest tunning silnika a czymś innym zmiana silnika

w pierwszym przypadku każdy przyrost mocy (o ile nie jest to przyrost na poziomie 2 KM ) będzie odczuwalny

czymś innym jest zmiana silnika

to mamy zmianę masy , nie wiem czy zmieniona na właściwą do tego silnika też miałeś skrzynie i dyfer

Oprócz wszystkiego innego sama Ascona (Ascina B :biggrin: fajny model ) miała opływowość zbliżoną do szafy . masy nie chce mi się szukać ale mogę się założyć że BMka była zdecydowanie lżejsza no i to zawsze R6 a nie jakaś czterocylindrówka jak w tej Ascinie B

 

więc i momentu miała na bank zdecydowanie więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak nawiązując do dźwięku to jak mam kask Caberg Drift Evo to i tak odgłos wiatru przy około 120 km/h zaczyna całkowicie zagłuszać wydech nawet tego ixila, no ale ok, skoro mówicie, że trzeba wgrywać mapy wtrysku itd. to przerzucę tłumiki i jak będę kiedyś na serwisie to przy okazji i to zrobię, chyba że jakoś przekonam się do fabrycznego, ale jeśli mapowanie kosztuje taki majątek to chyba nie ma sensu się bawić ;)

Edytowane przez Emik3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie po prostu pamietalemjedynie, ze na koncu byla trojka a na poczatku jedynka, dobrze, ze przypomniales, to ia ja sobie przypomnialem, zawsze mozesz sprawdzic w niemieckiej wikipedi :P



:crossy:


Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...