FIS Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Chesz przerywacz podpiąć do tej cewki zapłonowej? P.S.Koło tylne sam zakładałes? Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekfedor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Podpiąłem. Iskra wróciła, a silnik odpalił. Z tylnym kołem nic nie robiłem Większość motocykla jest w takim stanie w jakim przyjechał dwa tygodnie temu. Na razie próbuję identyfikować problemy i doprowadzić do tego, żeby przejechać nim kilka ulic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 No OK.Ale wiesz, że cewka z zapłonu elektronicznego nie powinna pracować w układzie przerywaczowym? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekfedor Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 No OK.Ale wiesz, że cewka z zapłonu elektronicznego nie powinna pracować w układzie przerywaczowym?Generalnie mam słabe pojęcie o elektronice. Tak naprawdę motoryzacja bawi mnie tylko w wersji klasycznej, gaźniki, aparaty zapłonowe, skrzymie biegów, proste silniki. Mam współczesny samochód, który serwisuję w serwisie i starczy. Także wielkie dzięki za wskazówkę. Zastanowię się co dalej, na razie muszę zrobić pompę oleju, bo po odpaleniu wywaliło mi pół szklanki przez odmę. Tymczasowo dam inna cewke i po złożeniu pompy odpale. Chcę się przejechać i zobaczyć czy będzie ok. Jak wszystko pójdzie dobrze zaprojektuję i zrobie elektrykę i spróbuje przejść przeglad. Po sezonie zajme sie kosmetyka i konstrukcja. zdecyduje np co ze zbiornikiem paliwa , ustale czemu został podniesiony i co to za łata na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Moge Ci odrazu odpowiedzieć na te Twoje wszystkie powyzsze pytania, ale jak wolisz dochodzić sam - prosze bardzo... ;) W końcu satysfakcja z samodzielnego ogarniecia tematu to nie byle jaka sprawa... :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekfedor Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Moge Ci odrazu odpowiedzieć na te Twoje wszystkie powyzsze pytania, ale jak wolisz dochodzić sam - prosze bardzo... ;)W końcu satysfakcja z samodzielnego ogarniecia tematu to nie byle jaka sprawa... :)Z przyjemnoscia posłucham opinii i porad fachowca. Prawdę mówiac nigdy nie robiłem remontu w motocyklu z lat 80. Zawsze były to znacznie starsze maszyny, Wiekowo i technologicznie, W sumie przy tych Harleyach bawię sie dobrze, ale i obawiam, że mogę cos popsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekfedor Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Mocowanie zbiornika zostało przerobione, zastanawiam sie jak przywrócic oryginał, czy wystarczy odciąć proil przyspawany do ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Nie neguję słów Fisa, i jego rad co do doboru zapłonu na pewno warto posłuchać.Jednak przejście na zapłon mechaniczny jest możliwe i kosztuje niewiele.Jak kiedyś miałem Evo wpadłem na taki sam pomysł i kupiłem mechaniczny układ zapłonowy Accela (krzywka, przerywacz, kondeksator, prostacki automat do przyspieszania zapłonu) i działało to bezawaryjnie. Cewka też Accela - dedykowana do tego układu zapłonowego.Zaletą była prostota -regulacja przerwy to nic skomplikowanego, a skoro lubisz podłubać - to wręcz zaleta.Jak kiedyś zostawiłem na noc włączony zapłon i spaliłem cewkę - kupiłem w pobliskim GS-ie cewkę od malucha i spokojnie wróciłem do domu... a nawet dłużej- cewki już nie zmieniłem.Nie umiem Ci tylko powiedzieć, czy na oryginalnym zapłonie motocykl jeździłby lepiej.Ale w tej kwestii pomoże zapewne Fisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekfedor Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Nie neguję słów Fisa, i jego rad co do doboru zapłonu na pewno warto posłuchać.Jednak przejście na zapłon mechaniczny jest możliwe i kosztuje niewiele.Jak kiedyś miałem Evo wpadłem na taki sam pomysł i kupiłem mechaniczny układ zapłonowy Accela (krzywka, przerywacz, kondeksator, prostacki automat do przyspieszania zapłonu) i działało to bezawaryjnie. Cewka też Accela - dedykowana do tego układu zapłonowego.Zaletą była prostota -regulacja przerwy to nic skomplikowanego, a skoro lubisz podłubać - to wręcz zaleta.Jak kiedyś zostawiłem na noc włączony zapłon i spaliłem cewkę - kupiłem w pobliskim GS-ie cewkę od malucha i spokojnie wróciłem do domu... a nawet dłużej- cewki już nie zmieniłem.Nie umiem Ci tylko powiedzieć, czy na oryginalnym zapłonie motocykl jeździłby lepiej.Ale w tej kwestii pomoże zapewne FisuDzięki. Zapłon mechaniczny jest prosty i tani. Ogarnąłem go w pół godziny i mogłem odpalić silnik. Tak jak lubie, prosto i zrozumiale. Pozostaje przestroga Fisa, że na dłuzszą metę zniszczę silnik. To mi dało do myślenia. Na razie szykuje motor do sezonu, a jesienią zdecyduje co dalej. Moze jednak powinienem wybrać cos starszego, z przed epoki elektroniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.