Skocz do zawartości

Hyosung GV 125 Aquila - Spalanie 10L/100 KM - Mułowaty na niskich obrotach


DariuszHell
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem w tym roku Hyosunga GV125 Aquila z rocznika 04. Mam w sumie dwa, być może powiązane problemy.
Pierwszy to taki, że Hyo ładnie wkręca się na obroty, lecz podczas jazdy muszę go kręcić na każdym biegu do 12 tyś obr. aby się odpychał.
1 bieg - 12 tyś -> 2 bieg 12 tyś -> 3 bieg 12 tyś -> 4 bieg - 11/12 tyś - 5 bieg (9-11 tyś)

 

Jeśli zmienie wcześniej bieg powiedzmy przy 10 tyś obr. z 4 na 5 to motocykl po redukcji nie będzie miał powyżej 9 tyś obr. i zaczyna tracić prędkość. Dzieje się tak na każdym biegu, a o jeździe powiedzmy na 3 biegu przy prędkości 40-50 km i przyśpieszeniu mogę zapomnieć, muszę zrobić redukcje na 2 bieg, kręcić go do tych 12 tyś obr. i wtedy zrobić ponownie redukcje na wyższy bieg.
Hyo zaczyna ładnie się odpychać od 9 tyś obr. na niższych wygląda jakby był zamulony.
Prędkość jaką udało mi się uzyskać to licznikowe 105 km/h, mogę utrzymać przelotowe 90-95 km/h przy 9-10 tyś obr. W momencie kiedy się zagapię i spuszczę na chwile go z obrotów poniżej 9 tyś to mogę ponownie redukować na 4 bieg bo w innym przypadku ciągle prędkość słabnie.
Podczas takiej jazdy zrobiłem niedawno 100 km i moto spaliło mi 10l. Z początku myślałem, że pływak się zawiesił i mnie oszukuje, ale dla pewności zajechałem na stacje i mocno się zdziwiłem kiedy do baku zalałem 11 litrów.
Miał ktoś podobny przypadek? Czego to może być wina? Czy może to jest normalne?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zapomniales ze to motocykl o pojemnosci 125 ccm ? :)

I wyglada na dosc ciezki.

A jaka jest twoja waga ?

Z drugiej strony 10l to rzeczywiscie troszke za duzo.

Czy opony maja wlasciwe cisnienie, a klocki nie szoruja o tarcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, zakupiłem w tym roku Hyosunga GV125 Aquila z rocznika 04. Mam w sumie dwa, być może powiązane problemy.
Pierwszy to taki, że Hyo ładnie wkręca się na obroty, lecz podczas jazdy muszę go kręcić na każdym biegu do 12 tyś obr. aby się odpychał.
1 bieg - 12 tyś -> 2 bieg 12 tyś -> 3 bieg 12 tyś -> 4 bieg - 11/12 tyś - 5 bieg (9-11 tyś)

 

Jeśli zmienie wcześniej bieg powiedzmy przy 10 tyś obr. z 4 na 5 to motocykl po redukcji nie będzie miał powyżej 9 tyś obr. i zaczyna tracić prędkość. Dzieje się tak na każdym biegu, a o jeździe powiedzmy na 3 biegu przy prędkości 40-50 km i przyśpieszeniu mogę zapomnieć, muszę zrobić redukcje na 2 bieg, kręcić go do tych 12 tyś obr. i wtedy zrobić ponownie redukcje na wyższy bieg.
Hyo zaczyna ładnie się odpychać od 9 tyś obr. na niższych wygląda jakby był zamulony.
Prędkość jaką udało mi się uzyskać to licznikowe 105 km/h, mogę utrzymać przelotowe 90-95 km/h przy 9-10 tyś obr. W momencie kiedy się zagapię i spuszczę na chwile go z obrotów poniżej 9 tyś to mogę ponownie redukować na 4 bieg bo w innym przypadku ciągle prędkość słabnie.
Podczas takiej jazdy zrobiłem niedawno 100 km i moto spaliło mi 10l. Z początku myślałem, że pływak się zawiesił i mnie oszukuje, ale dla pewności zajechałem na stacje i mocno się zdziwiłem kiedy do baku zalałem 11 litrów.
Miał ktoś podobny przypadek? Czego to może być wina? Czy może to jest normalne?

 

 

Jak na moje to prawdopodobnie wina gaźnika choć mogę się mylić, przeczyść, wyreguluj gaźnik, przeczyść filtr powietrza, i może problemy znikną, spalanie 10l na pewno nie jest normą, maksymalnie powinien wziąć do 4l-5l, silniki dwusuwowe nawet 10l nie biorą tylko 7/8 maksymalnie, więc to spalanie twoje na pewno nie jest normalne

Edytowane przez Kubuś50/125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...