MłodyWilk22 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Oczywiscie wtrysk jest bezpieczniejszy dla tego typu modyfikacji bo bynajmniej sam próbuje się dopasować.Gorzej jest w przypadku gdy ktos dlubie przy silniku na gaźniku i nie jest świadomy że powinien dostroic ustawienia po takim modzie. Także trzeba byc swiadomym, że przy takich zabiegach stwierdzenie "będzie się silnikowi łatwiej oddychało" jest złudne...Zakłócamy założenia producenta i należy po takich modach sprawdzić czy ECU za nami nadąża :) A tak naprawdę jak bardzo zaszkodził/nie zaszkodził dany mod wydechu mozna by było stwierdzić mając dwa takie same silniki na hamowni i rozebrac je po np 50kkm. To tak jak z olejami - zalałem taki i taki i jestem super zadowolony... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Zmiana kompletnego wydechu nie zubozy silnika do tego stopnia zeby nawet gaznik nie dal rady, zwykle dopiero zmiana wydechu i zlikwidowanie fabrycznego pudla na filtr powietrza oraz jego wymiana na wolnoprzeplywowy powoduje klopoty.Wowczas w gazniku zwiekszamy srednice dysz, podnosimy iglice a w ukl wtryskowych zmieniamy mapy.Ale silnik da nam znac natychmiast po zmianach jesli cos jest nie tak ( dziura w jakims zakresie obrotow ), trzeba tylko zwracac na to uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.