Skocz do zawartości

Docieranie motocykla na akcesoryjnym wydechu


JBL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiscie wtrysk jest bezpieczniejszy dla tego typu modyfikacji bo bynajmniej sam próbuje się dopasować.

Gorzej jest w przypadku gdy ktos dlubie przy silniku na gaźniku i nie jest świadomy że powinien dostroic ustawienia po takim modzie.

 

Także trzeba byc swiadomym, że przy takich zabiegach stwierdzenie "będzie się silnikowi łatwiej oddychało" jest złudne...

Zakłócamy założenia producenta i należy po takich modach sprawdzić czy ECU za nami nadąża :)

 

A tak naprawdę jak bardzo zaszkodził/nie zaszkodził dany mod wydechu mozna by było stwierdzić mając dwa takie same silniki na hamowni i rozebrac je po np 50kkm.

 

To tak jak z olejami - zalałem taki i taki i jestem super zadowolony... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana kompletnego wydechu nie zubozy silnika do tego stopnia zeby nawet gaznik nie dal rady, zwykle dopiero zmiana wydechu i zlikwidowanie fabrycznego pudla na filtr powietrza oraz jego wymiana na wolnoprzeplywowy powoduje klopoty.

Wowczas w gazniku zwiekszamy srednice dysz, podnosimy iglice a w ukl wtryskowych zmieniamy mapy.

Ale silnik da nam znac natychmiast po zmianach jesli cos jest nie tak ( dziura w jakims zakresie obrotow ), trzeba tylko zwracac na to uwage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...