Skocz do zawartości

cbr 600 f2 umar


goall89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nie, będzie ładował cały czas o ile altek nie jest spalony. Tylko powiedz mi dlaczego uważasz że winnym nieodpalania jest regulator?

Dobre pytanie. Chyba po prostu majac swiadomosc, ze jest to jedna z najczestszych usterek w tym modelu o jakich czytalem na forum, od razu zalozylem, ze moze miec jesli nie bezposredni, to posredni wplyw na biezacy stan motocykla.

Tak czy inaczej, zaraz weekend wiec bede sie mogl za to zabrac.

 

Rozumiem ze czyszczenie gaznika i synchro to nierozlaczna para i nie ma sensu czyscic bez synchronizowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma tylko taki wpływ że jak nie ma ładowania to aku siada od kręcenia rozrusznikiem. Jak naładujesz aku i dalej nie będzie odpalał to jest inna przyczyna.

 

Co do gaźników to najpierw czyszczenie a potem synchro :)

No oczywiscie ze najpierw czyszczenie a potem synchro:)

Przeszlo mi przez mysl zeby wyczyscic i wszystko powkrecac tak jak bylo bo nie mam skad wziac wakuometru a nie jestem pewien czy oplaca mi sie go kupowac.

 

Wymienie swieczki w weekend i zobaczymy czy odpali.

Do tego czasu nie zawracam juz glowy, bez odbioru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz tak zrobić tylko śruby składu mieszanki najpierw wkręć do końca i policz ile obrotów było, żebyś wiedział jak później ustawić.

 

Co do synchro, można je też zrobić z gaźnikami na stole, za pomocą 4 stalowych kulek, które umieszczasz we wlotach i uchylając przepustnice patrzysz czy wszystkie w tym samym momencie spadają w dół. Oczywiście kolejność jest taka sama jak przy tradycyjnym synchro czyli najpierw cylindry 1 i 2, potem 3 i 4 a na koncu 2 i 3.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do synchro, można je też zrobić z gaźnikami na stole, za pomocą 4 stalowych kulek, które umieszczasz we wlotach i uchylając przepustnice patrzysz czy wszystkie w tym samym momencie spadają w dół. Oczywiście kolejność jest taka sama jak przy tradycyjnym synchro czyli najpierw cylindry 1 i 2, potem 3 i 4 a na koncu 2 i 3.

 

Swietny patent, na pewno z niego skorzystam.

Tak naprawde to chyba stworze temat i bede tam wrzucal postepy z prac nad moja efka wlaczajac w to fotorelacje, bo dlaczego by nie;)

 

Mam nadzieje, ze cos z tej calej zabawy wyjdzie, bo moje ostatnie mechaniczne przygody z motocyklem mialy miejsce jak jeszcze latalem RD80 12 lat temu.

Z drugiej strony kto nie probuje ten nie jezdzi. Trzymajcie kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...