markson43 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Bardzo dziwny przypadek bo oszukałem się dużo.1.Aprilka jak jest nie zapalona to kierunki migają idelanie2.Ale jak się odpali to już nie migają tylko swiecą ciągle ale jaja....3.Czyli coś po odpaleniu zakłóca pracę kierunków a przerywacz jest wbudowany razem z regulatorem napięcia.Czyli regulator ma 6 pinów.4.Podobna sprawa z licznikiem po odpaleniu wyłącza się i zostaje tylko podświetlenie licznika ale to jest różnie raz tak potem nie... Proszę o pomoc...może ktoś miał taki przypadek a czytając w necie znalazłem taki problem u kogoś dokładnie taki sam ale nikt mu nie odpowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Mam wrażenie, że ktoś popieprzył podłączenie wtyczek. Ilość kombinacji wtyczka - gniazdo powinna zapewnić brak możliwości złego podłączenia, ale też fizycznie jest ograniczona. Za to powinna być zachowana reguła, że na danej kostce kolory kabli na wtyczce jak i na gnieździe są takie same. Na początek sprawdź czy wszystkie kable mają mniej więcej taki sam luz bo przypuszczam, że znajdziesz 2 połączenia, gdzie wtyczka - gniazdo są w jednym przypadku bardzo napięte, a w drugim podejrzanie luźne. Sprawdź kolory kabli. A w takiej prostej instalacji bez problemu dojdziesz gdzie co powinno iść. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markson43 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Jako tako instalacja jest w porządku ale jednak są przeróbki do kierunków bo są nowe na żarówki 10W pomarańczowe.Co do regulatora zintegrowanym w sobie przerywaczem nikt nic przy wtyku nie ruszał na 100% ale gdzieś po drodze może...?Ale dlaczego one pięknie migają jak crosik jest nie zapalony? wiem że po odpaleniu rusza ładowanie na żółty przewód z silnika no i z niego idzie też światła krótkie-długie.Na pewno jest coś nie tak bo jest parę nie podłaczonych przewodów .A czy masz może schemat na którym by był ten regulator napięcia widoczny czyli 6 pinowy..bo są schematy ale na 4 piny.Może bym doszedł.Moduł zapłonowy też ma jedno puste miejsce i jak byk do niego pasuje ten żółty przewód który jest od ładowania ...taki konektorek żeński dolutowany do żółtego.Może tam był jakiś filtr?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 To jest ten model? http://forum.mieloch.pl/aprilia-rx-50-ladowanie-aku-t75391.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markson43 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) Tak ale na schemacie nie ma takiego regulatora jak mam na 6 pin chyba że coś żle widzę?MOJA JEST SX Edytowane 11 Listopada 2018 przez markson43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 co prawda to schemat 125 ale zapewne jest taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markson43 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Jutro go przeszpieguję.....ale trochu jest tak a trochę nie.....u mnie nie ma ani jednego przekażnika..Ale wielkie dzięki kolego.....za poszperanie po necie ..Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Jakbyś zapodał fotki to można by coś próbować analizować, a tak to niestety gdybanie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markson43 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Zgadza się .....porobię fotki ale chwilę potrwa bo crosika nie mam w warsztacie młody musi sobie pojedzdić .....Ale porobię . A licznik jest taki...https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/86/a4/e0/aprilia-sx-50-rx-rs-supermoto-derbi-senda-gpr-slaskie-bielsko-biala-419422197.jpg to jest regulator napięcia z przerywaczem kierunków https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjPleuhns7eAhWJlosKHbPrDOMQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.alibaba.com%2Fproduct-detail%2FRegulator-rectifier-for-Derbi-Senda-GPR_60484749621.html&psig=AOvVaw0vdLHKoNO4hEG1uTRyiPk8&ust=1542090855064918 MODUŁ ZAPŁONOWY https://obrazki.elektroda.pl/2378285400_1381407256.jpg Jest jeszcze jedno urządzenie pod siedzeniem ale nie mogę odszukać....bo nie zrobiłem zdjęcia ale wnet zapodam. CO TO JEST>>>>>>https://www.amazon.co.uk/PIAGGIO-TIMER-CHECK-INDICATOR/dp/B007SOHZT0jest to w tym motorze pod siedzeniem koło akumulatora a zapomniałem zobaczyć gdzie idą przewody od tego. Edytowane 12 Listopada 2018 przez markson43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 A rozrusznik działa normalnie, czy z kopki działasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markson43 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Z kopnika....tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Sprawdź po schemacie połączenia w motku pomiędzy elementami 10 i 14. Wydaje mi się, że masz pomylone podłączenie żółtego kabla z niebieskim. No ale jeśli jak sam mówisz część kabli wisi luźno... Po kolorach kabli we wtyczce regulatoro-przerywacza powinieneś odtworzyć schemat. Edytowane 13 Listopada 2018 przez wiciu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markson43 Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Dzięki...Ale u mnie nie występują te dwa przekażniki czyli nie było w nim nigdy chyba rozrusznika .Nie mam motorku więc też zgaduje na slepo co i jak ale będę miał jak będzie trzeba....Posprawdzam to wszystko.....Wczoraj kolega uszkodził licznik bo wkładał wtykę i pękł wyświetlacz i się wylał :)Ale licznik świrował i tak....Dziś będę miał nowy regulator napięcia zintegrowany z przerywaczem to spróbuję czy problem nie ustanie choć bardzo w to wątpię....Dlaczego nie mam w powiadomieniach na forum że ktoś mi odpisał na mój temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markson43 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Kupiłem nowy regulator napięcia w którym jest wbudowany przerywacz i dalej problem występuje.Kierunki świecą światłem ciągłym po odpaleniu a po zgaszeniu działają idealnie czyli migają ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Dla mnie dziwne jest to, że w regulatorze napięcia ma być przerywacz... TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.