Skocz do zawartości

Cz 516 125 regulacja gaźnika


seebbek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kiedyś była taka strona czcross.com tam były serwisówki nawet jakby była po czesku to byś ogarnął , jutro zerknę na dysku czy nie mam do 516

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam może ktoś miał do czynienia z tym gaźnikiem albo z innym na takiej samej zasadzie.
Mam problem z zatapiaczem/pompką w tym gaźniku oryginalnie są tam dwa pływaki które pracują niezależnie-nie są połączone, aktualnie pręcik z pompki nie jest w stanie dosięgnąć do pływaka-wychodzi na to że jest za krótki,mógł bym skrócić tą żółta mosiężną rurkę która wchodzi w korpus gaźnika lub dorobić nowy dłuższy pręcik tak żeby był w stanie podstawić/zablokować pływak który jest nad nim ale co z tego jak pływak po przeciwnej stronie zamknie zaworek-dopływ paliwa co uniemożliwi przelanie gaźnika.
Ostatnie zdjęcie pokazuje naciśnięty zatapiacz.

Zdjęcia

Edytowane przez seebbek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...