mehow186 Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Niedługo kupuje moto, a dokładnie Kawasaki GPX 600 R , jedyny mankament tego po*ierdalaka, jest wyciek paliwa po przez rurki które prowadzą do przelewu gaźników. Dzieje się to wtedy, gdy moto zostanie odpalone, przed odpaleniem nic nie wycieka, wszystko jest w porządku, dopiero po uruchomieniu maszyny jest wyciek. Proszę was Panewki i Pany o radę, bo nie długo kupuje ten moto od znajomego i nie wiem jak się za to zabrać. Z góry dziękuje za wszelką pomoc! LWG! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Jezeli motocykl jest niesprawny ( jak wyglada z opisu) to czy czasem sprzedajacy nie powinien tego naprawic przed sprzedaza ?Jesli nie chce to kup inny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehow186 Opublikowano 22 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Jezeli motocykl jest niesprawny ( jak wyglada z opisu) to czy czasem sprzedajacy nie powinien tego naprawic przed sprzedaza ?Jesli nie chce to kup inny motocykl.Kupuje go z powodu pieniedzy, ktore są śmieszne a usterka być może nie wymagająca duzo kasy, wiec prosiłem o pomoc co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 To sa najprawdopodobniej nie trzymajace zaworki komor plywakowych gaznikow, ale oczywiscie moga to byc i inne problemy w tak starym motocyklu.Skad wiesz czy np zawory w tym motocyklu trzymaja i czy wogole glowica bedzie jeszcze nadawala sie do naprawy, gdy tak blachej usterki jak lejace sie paliwo z gaznikow poprzedni wlasciciel nie jest w stanie ogarnac.A sprawa niedomykajacych sie zaworow i przegrzewania silnika byla typowa dla modeli GPX jakies 20 lat temu i mysle ze przez ten czas nie ulegla poprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehow186 Opublikowano 22 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 (edytowane) To sa najprawdopodobniej nie trzymajace zaworki komor plywakowych gaznikow, ale oczywiscie moga to byc i inne problemy w tak starym motocyklu.Skad wiesz czy np zawory w tym motocyklu trzymaja i czy wogole glowica bedzie jeszcze nadawala sie do naprawy, gdy tak blachej usterki jak lejace sie paliwo z gaznikow poprzedni wlasciciel nie jest w stanie ogarnac.A sprawa niedomykajacych sie zaworow i przegrzewania silnika byla typowa dla modeli GPX jakies 20 lat temu i mysle ze przez ten czas nie ulegla poprawie.Moto odpala od strzała, wyciek pojawia sie dopiero po odpaleniu motocykla, po dodaniu gazu i wkrecenie na wyższe obr. nie leci po odpuszczeniu i na wolnych leci , po zgaszeniu wyciek ustaje. Temperature trzyma normalną, nie przegrzewa sie, wszystko z nią ok tylko to paliwo z przelewu, myslałem nad tym że może pływaki nie domykają i leci, ewentualnie też zaworki, choć też maybe kranik , a raczej membrana kranika Wiem też że sprzedający latał nim dopoki te gaźniki nie zaczęły lać, oraz wiem że ten moto nie był katowany bo kupuje go od znajomego sąsiada Edytowane 22 Lipca 2018 przez mehow186 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Musisz zaryzykować bo na odległość nie da się określić co go boli. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehow186 Opublikowano 22 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 (edytowane) Musisz zaryzykować bo na odległość nie da się określić co go boli.jak na odległośćMam możliwość przed kupnem, bo jest ona zaklepana, zobaczyć co z nią jest, i dlatego pytam sie o jakieś sugestiechce poprostu wiedzieć co dokładnie mam sprawdzić a raczej co mogło sie stać Edytowane 22 Lipca 2018 przez mehow186 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Kranik jest dobry z tego co piszesz bo na zgaszonym silniku nie leci - membrana trzyma.W momencie gdy podcisnienie ugnie membrane paliwo leci przez kranik do gaznikow i tam przelewaja zaworki iglicowe jezeli stan rosnie bez zatrzymania.Czyli na pewno zaworki do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehow186 Opublikowano 22 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 (edytowane) Kranik jest dobry z tego co piszesz bo na zgaszonym silniku nie leci - membrana trzyma.W momencie gdy podcisnienie ugnie membrane paliwo leci przez kranik do gaznikow i tam przelewaja zaworki iglicowe jezeli stan rosnie bez zatrzymania.Czyli na pewno zaworki do wymiany.zaworki czy nie domyka pływak, ewentualnie jeżeli zaworki to podeślij zdj jak to wgl, i czy da sie może je jakoś przeczyścić, czy zestaw naprawczy z allegro za 40 zł może kupić i jak rozpoznać że takowy zaworek jest rozwalony? Edytowane 22 Lipca 2018 przez mehow186 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Niestety nie jestem jasnowidzem zeby z odleglosci 10 tys km w szklanej kuli zobaczyc czy plywak nie domyka, opieram sie na wlasnym doswiadczeniu by stwierdzic ze zaworki czesciej puszczaja niz plywaki sie rozszczelniaja w starej japonii.Wygooglaj sobie zaworek to zobaczysz jak wyglada, jedyne pytanie czy jest to sama iglica czy caly zawor z baza.Zestaw naprawczy mozesz zakupic jak juz bedziesz mial gazniki na stole i wiedzial o co chodzi.Ciezko jest stwierdzic naocznie czy zaworek nie trzyma bo jego stozek pokryty jest vitonem i zawsze wyglada tak samo.No ale jesli sie leje to widocznie nie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 jak na odległość Tak że na forum ciężko będzie postawić diagnozę, a Ty się nie znasz więc musisz zaryzykować. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehow186 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Tak że na forum ciężko będzie postawić diagnozę, a Ty się nie znasz więc musisz zaryzykować.Ok, dzieki za wszystkie odp, pozdrawiam, zamykam temat, może rozejże sie za innym moto :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.