Skocz do zawartości

Akumulator, alternator, regulator, aligator


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie,

problem wagi sporej niczym Kurdystan dla Iraku, Rosja dla całego świata i Magda Gessler w progu nowej restauracji.

Ostatnio dzięki przyjaznym wiatrom z południa skierowałem się na północ by stać się posiadaczem nie czego innego jak pięknej hondy cb 500 z "2003 roku". Tego jednak nie ruszamy dziś, historię ową opowiem dnia innego.

Dziś historia nieco bardziej smutna. Mianowicie ciesząc się kolejnymi kilometrami zapominając o Bożym świecie, nieumytych naczyniach i, oczywiście, serwisie pozakupowym nabawiłem się nie lada problemu.

Wygląda on mniej więcej tak:

Od razu oczywiście zamówiłem nowy akumulator, nie wiem, czy nie zbyt pochopnie. Proszę, pomóżcie mi ją przywrócić do życia :< Dodam, że jestem nowy w tej branży więc proszę o wyrozumiałość i pomoc, nie jakieś głupie komentarze ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli akumulator zostawiony na "dluzsza chwile" sie rozladuje, to co z nim potem robisz ?

Czy jest w Przemyslu warsztat, lub sklep ktore moze ci sprawdzic akumulator i ladowanie ?

Dziś właśnie zawiozłem akumulator do sklepu z takowymi i sprzedający powiedział mi po 3 minutach sprawdzania miernikiem, że jest kompletnie rozładowany i raczej do wyrzucenia. Dopiero dziś zgłębiałem wiedzę na temat takowych no i z tego co się orientuję, to, że padł nie skreśla go jeszcze. Dodam, że aku jest z WM Motor, ma bitą datę z grudnia 2016 roku, więc przeszło 1,5 roku. Przy zakupie moto (miesiąc temu) zapewniali mnie, że dopiero wymieniany.

 

A jesli akumulator zostawiony na "dluzsza chwile" sie rozladuje, to co z nim potem robisz ?

Czy jest w Przemyslu warsztat, lub sklep ktore moze ci sprawdzic akumulator i ladowanie ?

Ciężko mi powiedzieć, co robię później. Moto jeździłem od kupna (miesiąc temu) codziennie na trasach 5-100 km.

 

# edit refresh