Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 500S rocznik 1991 Wibracje od silnika


g.misiak1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżam temat, ponieważ koło magnesowe sprawdzałem i magnesy są całe, ale miejscami odleciał klej od tych magnesów. Oczywiście te kawałki kleju były w misce olejowej. Ale czy te ubytki kleju mogły powodować te wibracje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, istnieje teraz prawdopodobieństwo, że koło magnesowe jest niewyrównoważone. W tym motocyklu występuje też wałek balansujący.

 

Czy wibracje pojawiły się samoistnie?

Edytowane przez michal19885

http://www.kredytbialystok.pl/

Kredyt hipoteczny, mieszkaniowy, ubezpieczenia. Na zakup mieszkania, budowę domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w trakcie jazdy. A kawałki kleju który odleciał były w misce olejowej. Natomiast ostatnio usunąłem nadmiar kleju z magnesów i zauważyłem że wibracje się zmniejszyły. Nie pozostaje mi więc nic innego jak wysłać koło do regeneracji póki magnesy jeszcze całe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...