Skocz do zawartości

michal19885

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia michal19885

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Rozepnij wszystkie złącza, wyczyść je preparatem do styków, obejrzyj przewody pod kątem przetarć.
  2. To zależy od długości spawu, przetopu. Myślę, że tak, ale osobiście wolałbym połączenie skręcane - uważam, że mniej zniszczy wahacz.
  3. Cześć, szukam informacji o prawidłowej ilości oleju w lagach w Cagiva RIver 600 1996. Szukam też instrukcji serwisowej do tego motocykla. Pozdrawiam Service manual https://drive.google.com/file/d/0B3dVREspN7ruUzhVcUhHVHJnbTg/view Niestety, ale bez interesujących mnie danych.
  4. Poszukaj przez yandex https://yandex.com/search/?text=burgman%20250%20manual&lr=10472
  5. Tak, istnieje teraz prawdopodobieństwo, że koło magnesowe jest niewyrównoważone. W tym motocyklu występuje też wałek balansujący. Czy wibracje pojawiły się samoistnie?
  6. Rozbierz zacisk hamulcowy, sprawdź stan uszczelnień, tłoczka (tłoczków), wyczyść wszystko. Tłoczki muszą dać się zamontować przy użyciu bardzo niewielkiej siły (ręką). Klocki muszą lekko poruszać się w prowadnicy. Zajrzyj też do pompy hamulcowej, znajduje się w niej niewielki otwór, którym cofa się płyn z zacisku. Obejrzyj też uszczelkę tłoczka pompy hamulcowej, być może w kontakcie z agresywnym płynem zmieniła swoje wymiary i blokuje otwór w pompie.
  7. Musisz zamontował kompletny układ zapłonowy od Quadzilla SMC 250. Prawdopodobnie elementy z Hondy CM różnią się mimo podobnego wyglądu zewnętrznego, Spróbuj porównać schematy obu instalacji elektrycznych.
  8. Części pasują od innych motocykli. Wystarczy poszukać. Sprzęgło rozrusznika KTM 584.40.026.000 Rozrusznik Piaggio X9 po dorobieniu adaptera.
  9. Usunąłem krzywkę auto dekompresatora, stuki ucichły. Dziękuję Nitomen za pomoc.
  10. Używam ręcznego - bez niego nie da się kopnąć. Rozrusznika ma uszkodzone sprzęgło jednokierunkowe, takiego już kupiłem. Zdemontuję jutro krzywkę autodekompresatora i sprawdzę, czy dźwięk zniknie. Porównam też odpalanie.
  11. Możliwe. W motocyklu nie ma obrotomierza, więc nie mogę sprawdzić na jakich obrotach pracuje. Faktem jest, że nie gaśnie na niskich obrotach - prawdopodobnie autodekompresator nie działa.
  12. Cześć, mam problem z LC4 z 2003 roku. Słychać na niższych obrotach skutki w głowicy. Sprawdziłem luzy zaworowe, rozbierając dalej zauważyłem luźną i stukającą krzywkę autodekompresatora na wałku rozrządu. Czy to normalne, że ta krzywka ma duże luzy i lekko stuka podczas poruszania ręką?
  13. Monter - każda piasta posiada bicie wzdłużne. Najczęściej jest to wartość pomijalna. Jeśli to bicie nałoży się z biciem tarczy to odchylenie będzie sumą obu wartości. Zarówno felga, jak i tarcza mają za sobą wiele lat eksploatacji, więc możliwe jest, że ich stan odbiega od wzorowego.
  14. Takie problemy najczęściej powoduje zużycie sprzęgieł kłowych, czyli elementów odpowiedzialnych za sprzęganie poszczególnych biegów. Na skutek zużycia dochodzi do zmiany kątów kłów, co powoduje, że działające siły powodują wypadanie biegów. Naprawić to można poprzez wymianę kół zębatych lub szlifowanie powierzchni kłów. Zwrócić uwagę trzeba na stan wodzików.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...